آیین سپاس معلم در بیش از یکصد واحد آموزشی پارسیان

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۰۸:۲۶:۰۴
کد خبر: ۵۵۴۰۴۱
آیین سپاس معلم در بیش از یکصد واحد آموزشی پارسیان
آیین تجلیل و سپاس از معلمان با حضور مدیر آموزش و پرورش، جمعی از مسوولان، معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان از اولین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم در بیش از یکصد آموزشگاه شهرستان پارسیان به صورت هماهنگ اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مسعود مهرانی در آیین سپاس معلم که در دبیرستان نمونه شهید دکترشهریاری   برگزار شد، ضمن تبریک روز معلم به فرهنگیان و دانش آموزان، یاد و خاطره معلم شهید مرتضی مطهری(ره) را گرامی داشت و عنوان کرد: این روز بهانه‌ای است تا به صورت ویژه اندکی در خصوص معلم تأمل کرده و از مقام شامخ آنان تجلیل به عمل آوریم و این نیز کمترین کاری است که می توان به پاس تلاش های دلسوزانه و ارزشمند این عزیزان در عرصه ی تعلیم و تربیت انجام داد.

وی اظهار کرد: جهت تکریم جایگاه والای معلم، کارشناسان حوزه ستادی به همراه مسوولین بومی محلی و با مشارکت و همراهی انجمن اولیا و مربیان مدارس بیش از 950 نفر از همکاران فرهنگی شاغل در مدارس این شهرستان با اهدای گل و شیرینی مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.

مهرانی تصریح کرد: هدف از اجرای برنامه، بهره گیری از کلیه ی ظرفیت های موجود جهت احترام به جایگاه رفیع فرهنگیان خواهد بود تا در واقع نوعی تکریم به خوبی و ایثارگری های آنان داشته و گوشه ای از خدمتگزاری آنانی از همه هستی خویش مایه می گذارند تا نسلی تربیت شوند را جبران کرده باشیم.

به گفته مدیر آموزش و پرورش، افتخار معلمین این بوده که در این روز، استاد مطهری یکی از ارزنده ترین شخصیت جامعه بشری به شهادت نایل آمده و این مهم سبب گردیده تا این روز بنام این معلم شهید علم وادب نام گذاری شود.

نظر شما