توقیف محموله های قاچاق ۷۲ میلیاردی در هرمزگان

۱۳۹۶/۰۲/۱۶ - ۱۱:۲۵:۵۳
کد خبر: ۵۵۴۱۹۱
توقیف محموله های قاچاق ۷۲ میلیاردی در هرمزگان
فرمانده انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 72 میلیاردو 768 میلیون ریال، طی یک هفته اخیر در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار" عزیزاله ملکی"گفت: ماموران پلیس آگاهی استان با همکاری مأموران انتظامی طی یک هفته گذشته، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده، 74 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی مأموران، 6 میلیون و 740 هزار نخ سیگار، هزار و 58 متر پارچه، 53کیلو چای، 177 دستگاه لوازم خانگی،21 قطعه لوازم خودرویی، هزار و 134 عدد لوازم آرایشی، 134 تن برنج و 14 هزار و 293 ثوب البسه ، 192 راس احشام  و 90 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده طی یک هفته گذشته 72میلیارد و 768 میلیون ریال است، اظهار داشت: در این راستا دو باند قاچاق کالا منهدم و 118 متهم نیز دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سردار ملکی با اشاره به اینکه طی این مدت 127پرونده مربوط به کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد: از این تعداد 12 پرونده بالای 100 میلیون تومان و 115 پرونده زیر 100 میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانست و تصریح کرد: پلیس با اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا با تمام توان با این پدید شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز