سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان اعلام کرد :

دردولت یازدهم ۲۴سالن ورزشی درمدارس استان احداث گردید

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۸:۴۰:۳۰
کد خبر: ۵۵۹۶۱۱
دردولت یازدهم ۲۴سالن ورزشی درمدارس استان احداث گردید
توسعه ورزش و سلامت از اهداف دولت است و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، مهندس حمید هراتی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت : توسعه ورزش و سلامت از اهداف دولت است و در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است .

سرپرست  اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان در ادامه افزود:در دولت یازدهم با مشارکت و همراهی خیرین مدرسه ساز24سالن ورزشی با زیر بنای 18385متر مربع و با اعتباری بالغ بر 114900000000(یکصد و چهارده میلیارد و نهصد میلیون ریال ) به بهره برداری رسیده و در اختیار دانش آموزان عزیز سراسر استان قرار گرفته است . که نیمی از آنها در سالهای 1394و 1395به بهره برداری رسیده است .

مهندس هراتی با اشاره به سالن های ورزشی  در دست اجرا در استان یاد آورشد : اعتبار خوبی از محل عوارض (مالیات )ارزش افزوده برای تکمیل سالن های ورزشی درنظر گرفته شده است که پس از ابلاغ شیوه نامه اقدام لازم در جهت تکمیل آنها  بعمل خواهد آمد .

سرپرست  اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت : 29سالن ورزشی در سراسر استان در دست اجراست که برای تکمیل آنها به 123میلیارد و 200میلیون ریال اعتبار نیاز می باشد .

گفتنی است از مجموع 29سالن ورزشی نیمه تمام 7سالن ورزشی در شهرستان بندرعباس ، 7سالن ورزشی در قشم ، 4سالن ورزشی در شهرستان میناب قرار دارد . و در شهرستانهای بندرلنگه ، پارسیان و بستک هرکدام سه سالن ورزشی نیمه تمام و دو سالن ورزشی نیمه تمام در شهرستانهای سیریک و بندر خمیر وجود دارد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز