قدیر فعالین حوزه ژئوپارک قشم از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۰۹:۰۲:۱۳
کد خبر: ۵۵۹۶۲۵
قدیر فعالین حوزه ژئوپارک قشم از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد
مدیر ژئوپارک قشم از دیدار صمیمانه با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم و تاکید همه جانبه وی از پیشبرد و اجرای برنامه های آتی ژئوپارک جهانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حمیدرضا محسن پور گفت: شورای عالی ژئوپارک های جهانی یونسکو در روزهای آغازین اردیبهشت ماه جاری بر اساس تحولاتی که طی دو سال گذشته با مدیریت نماینده عالی دولت تدبیر و امید در قشم برای رفع ایرادات یونسکو در حوزه ژئوپارک انجام شده بود، پیوستن این پدیده مهم زمین شناسی به شبکه جهانی ژئوپارک ها را به طور رسمی برای یک دوره چهار ساله اعلام کرد.

 وی ادامه داد: این دستاورد و موفقیت جهانی مرهون تلاش های شبانه روزی کارشناسان ژئوپارک قشم، همراهی و همکاری جامعه محلی و حمایت های مدیران سازمانی از این واحد به دست آمده است.
محسن پور ، برنامه ریزی صحیح، جدیت در اجرا، برخورداری از مشاوران آگاه و همراهی و همدلی تمامی بخش های سازمانی و غیر سازمانی را از دلایل اصلی این موفقیت دانست و افزود: به مناسبت این رخداد مهم، مجموعه فعالان ژئوپارک قشم نشست صمیمانه ای را با حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم داشتند.
 به گفته وی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این دیدار حمایت همه جانبه خود را در اجرای برنامه های آینده ژئوپارک قشم اعلام نمود.
بنا به این گزارش، کارشناسان ژئوپارک قشم در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد با تقدیم لوح سپاس، از زحمات وی برای بازگشت دوباره ژئوپارک قشم به مجموعه جهانی قدردانی کردند.
در متن این لوح چنین آمده است:
جناب آقای مهندس حمید رضا مومنی
رییس محترم هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم
بسی خشنودیم که به یاری پروردگار یادآور فعالیت چشمگیر، تدبیر مستمر، حمایت و همیاری بی شائبه حضرتعالی نسبت به رفع مسائل و مشکلات ژئوپارک با مهرورزی و اهتمامی بی بدیل در جهت عضویت در شبکه جهانی ژئوپارک های یونسکو باشیم.
موقعیت کنونی و موفقیت حاصله، نشان از حسن تدبیر و برنامه ریزی منسجم، سازماندهی و مدیریت ارزشمند جنابعالی دارد و از شما صمیمانه قدردانی و تشکر نموده و این لوح سپاس را پیشکش حضور پرلطفتان می کنیم. از حضرت سبحان کرامت و فضیلت توام با عزت و عظمت برای شما مسالت داریم.

نظر شما