برگزاری دومین جلسه کمیته بحران در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری

۱۳۹۶/۰۲/۲۷ - ۱۰:۱۵:۵۹
کد خبر: ۵۵۹۷۰۱
برگزاری دومین جلسه کمیته بحران در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری
دومین جلسه کمیته بحران در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دومین جلسه کمیته بحران با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان ،قائم مقام ،فرمانده یگان حفاظت استان ،معاونین و روسای ادارات ستادی و جانشین یگان حفاظت استان و رییس اداره منابع طبیعی بندرعباس برگزار شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: تمام نیروهای شهرستانها و اداره کل در هر زمان باید آماده حضور فعال در عرصه های منابع طبیعی برای اطفای حریق باشند.

امید ذاکری افزود:نقاط بحرانی حریق شهرستان ها مشخص و به اداره کل اعلام تا تمهیدات لازم لحاظ شود و دستگاهای آتش خاموش کن بر روی خودروها نصب و مورد آزمایش قرار گیرد تا اشکال های فنی برطرف شود.

وی گفت: تمام نیروهای یگان حفاظت در صورت ایجاد حریق باید با تجهیزات کامل و لباس در محل حادثه حضور داشته باشندو موجودی انبار از نظر آماده به کار بودن وسایل اطفای حریق مورد بررسی قرار گیرد و تجهیزات موجود به خصوص کپسول های آتش نشانی در شهرستانها و اداره کل باید در محلی مناسب نگهداری و آماده ماموریت باشد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت: لیست افراد کشیک شهرستانها تا پایان شهریور امسال مشخص و به یگان حفاظت استان ارسال شود و اخبار و گزارش های حریق به صورت صحیح از طریق یگان حفاظت استان جمع بندی و به روابط عمومی اعلام شود.

هماهنگی با انجمن کوهنوردان آتش نشان جهت استفاده از ظرفیت انجمن در مواقع ضروری برای مناطق صعب العبور ، نصب تابلو های هشدار دهنده همراه با سامانه 1504 در مناطق بحرانی و اجرای مانور اطفای حریق از دیگر مصوبات دومین جلسه کمیته بحران بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز