بازدید شهردار بندرعباس از سازمان‌ها و مناطق تابعه

۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۰۸:۰۰:۲۹
کد خبر: ۵۶۹۳۲۸
شهردار بندرعباس به صورت سرزده از سازمان‌ها و مناطق تابعه بازدید و ضمن بررسی روند فعالیت این بخش‌ها، با شهروندان نیز گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده از صبح امروز(چهارشنبه) از مناطق و برخی سازمان‌های تابعه بازدید کرد و از نزدیک روند خدمات‌دهی به شهروندان در این بخش‌ها را مورد بررسی قرار داد.

شهردار بندرعباس در حاشیه این بازدیدها با اشاره به اینکه شهرداری موظف به خدمات‌رسانی بر اساس قانون است، افزود: خدمات‌رسانی به برخی محلات بندرعباس به دلیل فرسوده بودن بافت آنها کار دشواری است، با این  وجود سعی داریم خدمات به صورت یکسان در همه محلات دنبال شود.

وی ادامه داد: تمامی تلاش خود در ارائه امکانات و خدمات بهتر به شهروندان در تمامی حوزه‌های شهری اعم از عمرانی، خدمات، ترافیک، اجتماعی و فرهنگی و غیره به کار گرفته‌ایم.

امینی‌زاده با اشاره به اینکه کلیه مدیران شهرداری باید بدون منت در خدمت شهروندان باشند و رسیدگی به درخواست‌های مردمی از اولویت‌های اساسی مجموعه شهرداری است، افزود: دیدارهای چهره به چهره ضمن اعتمادسازی، مشارکت مردم را در امور شهری تقویت می کند.

شهردار بندرعباس با تأکید براینکه حل مشکلات مختلف مردم باید در اولویت برنامه‌های مدیران شهرداری بندرعباس قرار گیرد، تصریح کرد: شنیدن نقطه ‌نظرهای مردم و حل مشکلات آنها برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و بر ‌اساس همین رویکرد برگزاری منظم ملاقات‌های مردمی در دستور کار قرار گرفته و به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: احترام و تکریم ارباب رجوع و به دست آوردن رضایتمندی مردم در سیستم‌های اداری نظام اسلامی کشورمان، هدف نهایی مدیران دستگاه‌های مختلف است که این وظیفه در شهرداری به فراخور وظایف متعدد و خدمات زیادی که انجام می‌دهد، مضاعف است.

شهردار بندرعباس گفت: هرچه می‌توانیم باید خدمت‌رسانی به مردم را افزایش داده و زمینه‌ رضایتمندی مردم را فراهم کنیم، چرا که مردم از ما انتظار دارند تا بسترهای خدماتی و رفاهی در شهر ارتقاء یابد.

نظر شما