با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و فرمانده پایگاه هوایی:

بررسی از وضعیت فضای آموزشی پایگاه هوایی بندرعباس

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۰:۳۳:۲۹
کد خبر: ۵۹۳۷۷۹
بررسی از وضعیت فضای آموزشی پایگاه هوایی بندرعباس
در این بازدید مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان بر استفاده از تمام ظرفیت های مشترک در ارتقاء کیفیت مدارس تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای دستورالعمل پروژه ی مهر، با حضور دانش هاشمی پور، مدیرکل آموزش و پرورش و امیرخلبان سخاوت عشایری، فرمانده پایگاه هوایی بندرعباس، مدارس این پایگاه از نزدیک مورد بازدید و روند اجرای پروژه مهر در بخش های فنی،  تجهیزاتی و آموزشی در مدارس این پایگاه مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

اصغربهرامی سعادت آبادی افزود: باتوجه به اهمیت آماده سازی مدارس دردستورالعمل اجرایی پروژه ی مهر، این بازدید در روز جمعه انجام شد و از بخش های مختلف واحدهای آموزشی این پایگاه بازدید شد.

وی تصریح کرد: در این بازدید مشترک برابر نیازسنجی صورت گرفته مقرر شد رسیدگی به فضای ظاهری مدارس از جمله رنگ آمیزی، شاداب سازی محیط و تعمیرات برعهده پایگاه هوایی وتامین تجهیزات ازجمله میز، نیمکت وهوشمندسازی کلاس ها به آموزش وپرورش استان محول گردید.

مدیرآموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس همچنین با اشاره به اینکه فضاهای آموزشی تعریف شده درمحوطه ی پایگاه هوایی بندرعباس که درحوزه ی این مدیریت قراردارند، مجموعا پنج مدرسه ، شامل سه دبستان و دو دبیرستان متوسطه ی اول دخترانه وپسرانه است، خاطرنشان کرد: درراستای ارتقاء سطح برنامه های آموزشی و تربیتی یکی ازبرنامه های مهم دردست اقدام برای مدارس این ناحیه از جمله مدارس پایگاه هوایی هوشمندسازی کلاس های درس است که با برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیت ها در حال اجرایی شدن است.

وی اضافه کرد : هم اکنون هشت واحد آموزشی این پایگاه از تجهیزات فنی هوشمند سازی برخوردار هستند که توسعه و تقویت این مهم در دستور کار است.

این مسئول با تاکید براینکه فراهم سازی محیط کار و توجه به رفاه فرهنگیان دراین پایگاه از دیگر موارد مورد گفت و گوی مقام عالی اداره کل و فرمانده پایگاه هوایی بود، یادآورشد: دراین راستا ازآغاز سال تحصیلی 97-96 تعداد10 باب منزل مسکونی سازمانی واقع درپایگاه هوایی دراختیارهمکاران ناحیه یک واداره کل اموزش وپرورش استان هرمزگان قرارخواهد گرفت.

به گفته بهرامی، حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مشاورمدیرکل در روز تعطیل در پایگاه هوایی با استقبال گرم فرمانده و مسوولان پایگاه همراه بود که نشان از توجه جدی مسوولان به توسعه و کیفیت بخشی امر آموزش در این مراکز است.

وی همچنین گفت: در این بازدید جزییات روند اجرایی پروژه مهر در همه بخش ها به دقت مورد بررسی بود و مدیرکل آموزش و پرورش از توجه جدی فرماندهی پایگاه به کیفیت بخشی مدارس قدردانی کرد و با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش هرمزگان تعامل دو سویه و تقویت امر مشارکت در جهت ارتقاء شاخص های آموزشی و تربیتی را با جدیت دنبال می کند، ضرورت استمرار برنامه های مشترک در جهت هم افزایی طرح ها و برنامه ها را خواستار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز