توسط راه و شهرسازی هرمزگان:

احداث ۱۰۰۰ کیلومتر راه روستایی ثبت رکورد جدیدی برای هرمزگان

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۱۱:۳۶:۰۹
کد خبر: ۵۹۳۸۴۰
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سالانه ساخت راه روستایی در کشور حدود ۳۰۰۰ کیلومتر است که با توجه به نرخ محرومیت بالا در استان هرمزگان، یک ساله ۱۰۰۰ کیلومتر راه روستایی در این منطقه ساخته شد که ساخت هزار کیلومتر راه روستایی در یک سال به نوعی یک رکورد در این حوزه محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان خیرالله خادمی،با اشاره به ساخت هزار کیلومتر راه روستایی در طول یک سال در استان هرمزگان اظهار داشت: در حالی که معمولا سالانه چیزی حدود ۳۰۰۰ کیلومتر راه روستایی ساخته می‌شود اما با توجه به ضرورت توسعه راه‌های روستایی در این منطقه با دستور وزیر راه و شهرسازی در طول یک سال اقدام به ساخت هزار کیلومتر راه روستایی کردیم.

وی با بیان اینکه ساخت هزار کیلومتر راه روستایی در یک سال به نوعی یک رکورد در این حوزه محسوب می‌شود، ادامه داد: متاسفانه نرخ محرومیت در مناطق روستایی استان هرمزگان بالا است بنابراین ساخت این مقدار راه روستایی در بازه زمانی یک ساله در اولویت قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ششم مرداد سال گذشته احداث این هزار کیلومتر راه روستایی کلید خورد، گفت: ۶۰۰ کیلومتر از این مسیر شامل راه‌های جدید است که نیاز به زیرسازی داشت ۴۰۰ کیلومتر هم شامل روکش آسفالت‌ جاده‌های پیشین بود.

مدیرعامل شرکت توسعه و زیربناهای حمل و نقل درباره اعتبارات صرف شده برای ساخت این هزار کیلومتر راه روستایی، گفت: در ابتدا برآورد شده بود که این پروژه نیاز به ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبارات دارد که امروز این پروژه را با صد میلیارد تومان به اتمام رساندیم.

وی تاکیدکرد: این هزار کیلومتر راه روستایی در استان هرمزگان قبل از پایان دولت یازدهم به افتتاح می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز