اجرای طرح برقدار کردن چاههای آب کشاورزی هرمزگان

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۰۷:۵۸:۳۳
کد خبر: ۶۰۹۳۴۹
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان از پرداخت یارانه به کشاورزان در جهت برقدار کردن چاههای آب کشاورزی و کاهش مصرف سوخت در کشاورزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان گفت :در راستای برقدار کردن چاههای آب کشاورزی استان  معاون وزیر جهاد کشاورزی در خصوص این طرح موافق و پرداخت  یارانه با هدف صرفه جویی در مصرف سوخت در استان اجرا می شود.

عادل شهرزاد افزود : یارانه صرفه جویی سوخت متناسب با  مصرف واقعی یک سال گازوئیل پمپ های کشاورزی طی فرآیندی برآ ورد و پرداخت می شود.

 وی اظهار داشت : در گام اول اعلام دقیق سهمیه سوخت توسط شرکت پخش فرآوردهای نفتی  استان بر اساس بازدید از چاهها، با نظارت شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشورو با رویت اصل مدارک مربوط به قبل و بعد از برقدار کردن  اعلام خواهد شد.

شهرزاد عنوان کرد :  مبلغ این یارانه تابع قیمت های بین الملی فرآورده های نفتی است وبه همین دلیل   متغیر می باشد .

وی افزود : چاههایی که از شبکه سراسری انشعاب برق دریافت می کنند معادل 20000ریال به ازای هر لیتر سوخت،  یارانه دریافت خواهند کرد.

شهرزاد اضافه کرد :متقاضیان می توانند تا بیست شهریورماه سالجاری  برای انجام اقدامات لازم به معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی مراجعه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز