استاندار هرمزگان در آئین معارفه معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری:

مدیران نقش موثری در ارتقاء و توسعه یک جامعه دارند

۱۳۹۷/۰۲/۲۴ - ۱۰:۵۵:۵۱
کد خبر: ۷۰۷۰۲۳
مدیران نقش موثری در ارتقاء و توسعه یک جامعه دارند
استاندار هرمزگان با بیان اینکه مدیران نقش موثری در ارتقاء و توسعه یک جامعه دارند، گفت: پیشرفت یک مجموعه و یا رکود آن بسته به مدیریت آن مجموعه است و اگر مدیران خلاق و کارآمد و دلسوز باشند، می توانند موجب توسعه و ارتقاء جامعه گردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در آئین تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان، عنوان کرد: از بدو پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان این سرزمین یک روز را بدون دشمنی و کینه ورزی طی نکردند که این خصومت ها در برخی از موارد کشور را در تنگناهایی قرار داد و موانعی بر سر پیشرفت کشور ایجاد کرد اما انقلاب عزتمندانه مسیر خود را ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه با وجود تنگناها باید بتوان کشور را پا به پای پیشرفت جهانی پیش برد، افزود: پیشرفت باید از روستاها برخیزد و تمامی کشور را فرا گیرد، البته نباید فراموش کرد بخشی از شرایط فعلی و مشکلات به دلیل فرصت سوزی و از دست دادن موقعیت هاست.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه مدیران نقش موثری در ارتقاء و توسعه یک جامعه دارند، تصریح کرد: پیشرفت یک مجموعه و یا رکود آن بسته به مدیریت آن مجموعه است و اگر مدیران خلاق و کارآمد و دلسوز باشند، می توانند موجب توسعه و ارتقاء جامعه گردند.

همتی بیان داشت: وقتی جامعه، جامعه کاری و پر تلاش باشد هر فردی مسئول شود آن نیرو کارآمد خواهد بود، به عبارت دیگر وقتی اراده ها شکل گیرد جامعه به موفقیت می رسد.

وی با بیان اینکه باید پاسخگویی مدیران متناسب با اختیارات آنها باشد، اضافه کرد: زمانی یک مدیر می تواند پاسخگو باشد که اختیارات لازم در آن عرصه را داشته باشد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه استان هرمزگان به تعداد بیش از سه معاون استاندار نیاز دارد، افزود: این استان به دلیل ابعاد وسیع در زمینه اقتصادی نیاز به یک معاونت اقتصادی مستقل و جداگانه دارد و علاوه بر آن معاونت های دیگر نیز باید سبقه اقتصادی داشته باشند.

همتی با اشاره به عملکرد آقای علی رئوفی در منصب معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان، گفت: شخصیت و منش آقای رئوفی بسیار خوب و پسندیده است و تنها به دلیل خواست چند باره به صورت مکتوب و شفاهی توسط ایشان و ادامه تحصیل این تغییر صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئوفی همچنان در مجموعه استانداری در سطح یک مشاور استاندار با اختیارات مناسب خواهد بود و از حضور وی استفاده خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان با اشاره به انتصاب دکتر ایرج حیدری به عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان، عنوان کرد: امیدواریم دکتر حیدری که نیرویی پیگیر و توانمند و با تجربه است یک دوره جدید را با کمک همه بخش های اقتصادی استان آغاز و هرمزگان را به آن جایگاه که مستحق آن است، برساند.

همتی با اشاره به دیگر تغییر در مجموعه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان، تصریح کرد: مسعود پاکزاد که به عنوان مدیرکل اقتصادی استانداری هرمزگان فعالیت خود را آغاز کرده یکی از مدیران جوان، خوش فکر و ساعی استان است.

وی اضافه کرد: پاکزاد پیش از این مدیرکلی جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان را برعهد داشت که خود از آن دفتر استعفا داد و اکنون در جایگاه جدید مشغول به فعالیت است.

استاندار هرمزگان همچنین از مراحل نهایی صدور حکم مهندس رضا مدرس به عنوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در آینده ای نزدیک خبر داد.

علی رئوفی معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان نیز در این نشست با تشکر از حسن نظر استانداران دولت یازدهم و دوازدهم در هرمزگان، با اشاره به اهمیت عرصه مدیریت برای پیشبرد امور، تصریح کرد: از تغییر استقبال می کنم  و این تغییرات در عرصه مدیریتی یا کارشناسی باعث تحول و پیشرفت هر مجموعه  می گردد.

همچنین مسعود پاکزاد سرپرست دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان نیز در این آئین، بیان داشت: از حسن اعتماد استاندار تلاشگر استان تشکر می کنم و امیدوارم با رویکرد فعلی در حوزه اقتصادی و بسیج همه منابع توسط دکتر همتی شاهد تبلور شعار سال و رونق کالای ایرانی که از منویات مقام معظم رهبری است، باشیم.

در پایان این مراسم از زحمات علی رئوفی معاون سابق هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان قدردانی و دکتر ایرج حیدری به عنوان معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان معرفی شد.

 

نظر شما