اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان

۱۳۹۷/۰۳/۲۴ - ۰۸:۵۶:۴۳
کد خبر: ۷۱۷۶۸۷
اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان
به مناسبت گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی، مرکز آموزش، تولید و اشتغال صنایع دستی رویدر در شهرستان بندرخمیر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، روز گذشته 22 خرداد، طی مراسمی با حضور مختاری سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، دهقانی معاون فرماندار بندرخمیر، بناوند معاون صنایع دستی و جمعی از مسئولین شهرستان بندر خمیر مرکز آموزش، تولید و اشتغال صنایع دستی رویدر افتتاح شد.

در آیین افتتاح این مرکز سرپرست اداره کل میراث فرهنگی هرمزگان، گفت: یکی از رویکردهای اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در بخش صنایع ‌دستی بحث آموزش حرفه‌های مختلف صنایع دستی و بازاریابی برای فروش محصولات تولیدی صنایع‌ دستی است و در همین راستا خانه صنایع دستی را در رویدر احداث کردیم.

او افزود: در شهرستان بندرخمیر صنعت‌گرانی داریم که علاقه‌مند به یادگیری حرفه‌های مختلف صنایع‌دستی هستند و با توجه به این‌که رشته های صنایع‌ دستی مانند گلابتون دوزی، خوس دوزی و غیره به عنوان یک برند برای استان هستند ما در خانه صنایع‌دستی به متقاضیان یادگیری، حرفه‌های مختلف صنایع ‌دستی به صورت رایگان آموزش می‌دهیم.

مختاری تاکید کرد: مرکز آموزش، تولید و اشتغال صنایع دستی طرحی است تا تولید کنندگان صنایع دستی با ارائه صنایع دستی تولیدی خود بتوانند با مردم در ارتباط مستقیم باشند.

نظر شما