طی مراسمی به مناسبت هفته تامین اجتماعی؛

چهارمین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی هرمزگان در بندر لنگه راه اندازی شد

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۰۹:۱۰:۴۵
کد خبر: ۷۲۸۷۲۷
چهارمین کارگزاری رسمی تامین اجتماعی هرمزگان در بندر لنگه راه اندازی شد
طی مراسمی با حضور مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، کارگزاری شعبه تامین اجتماعی در مرکز شهرستان بندر لنگه به صورت رسمی آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این مراسم که همزمان با دومین روز از هفته تامین اجتماعی برگزار شد، "سید فاضل حیدری بلوکی" مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان، "غلامرضا آباد" فرماندار شهرستان، اعضای شورای شهر و سایر مقامات محلی و معتمدین این شهرستان حضور داشتند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: این کارگزاری پس از دو دفتر کارگزاری در بندرعباس و یک دفتر در جزیره قشم، چهارمین کارگزاری رسمی است که در استان هرمزگان راه اندازی شده است.

 وی افزود: در این دفتر کارگزاری، خدمات ارزنده ای برای ارباب رجوع از جمله صدور دفترچه ، دریافت لیست وبازرسی از کارگاهها در نظر گرفته شده است.

 حیدری بلوکی در ادامه خاطرنشان کرد: حدود 60 درصد از کارهای تامین اجتماعی در دفتر کارگزاری قابل انجام است و مردمی که در محلات نزدیک دفتر ساکن هستند، می توانند با مراجعه به این دفتر کارهای خدماتی را در این مکان انجام دهند.

 وی بیان داشت: در بندرلنگه روزانه بیش از 120 فقره دفترچه تعویض می شود و اغلب کارها به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان هرمزگان تصریح کرد: نزدیک به یک میلیون نفر در سراسر استان زیر پوشش خدمات این سازمان قرار دارند که 54 درصد جمعیت استان را در بر می گیرد و ما تا جایی که امکان دارد جهت خدمات رساندن به افراد های تحت پوشش از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 لازم به ذکر است، دفتر کارگزاری شعبه تامین اجتماعی بندر لنگه با هزینه ای بالغ بر 800 میلیون ریال و با زیربنای 370 متر مربع با تجهیزات مناسب احداث شده است.

 

 

نظر شما