دکتر همتی در دیدار با آزادگان دوران دفاع مقدس:

روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان دوران دفاع مقدس مایه افتخار ایران اسلامی است

۱۳۹۷/۰۵/۲۰ - ۰۷:۲۲:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۲۷۱
روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان دوران دفاع مقدس مایه افتخار ایران 
اسلامی است
استاندار هرمزگان روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان دوران دفاع مقدس را مایه افتخار ایران اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در  هرمزگان ؛دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در آستانه 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، با حضور در منازل دو نفر از آزادگان دوران دفاع مقدس در بندرعباس با آنان دیدار کرد.

استاندار هرمزگان در این دیدارها با تجلیل و قدردانی از مقاومت و ایستادگی آزادگان دوران دفاع مقدس، بیان داشت: روحیه ایستادگی و مقاومت آزادگان دوران دفاع مقدس مایه افتخار ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز باید این روحیه در جامعه ترویج و خاطرات و تجربه های آزادگان برای مردم مطرح شود.

همتی افزود: آزادگان در دوران اسارت، لحظات بسیار سختی را پشت سر گذاشتند اما ایثار و فداکاری آنها موجب شد تا ایران اسلامی امروز در امنیت و آرامش باشد.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: 26 مرداد سالروز ورود افتخار آمیز آزادگان به میهن اسلامی است که موجب خوشحالی مردم در سراسر کشور شد.

شایان ذکر است؛ استاندار هرمزگان ابتدا در منزل مجید عرب آزاده دفاع مقدس که به مدت دو سال در اسارت نیروهای بعثی بود، حضور یافت. این آزاده بزرگوار در سال 1367 در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب به اسارت درآمد و سال 1369 آزاد شد.

دکتر همتی سپس در منزل مرتضی سیفوری دیگر آزاده دفاع مقدس که به مدت دو سال در اسارت بود، حاضر شد. این آزاده بزرگوار در سال 1367 در منطقه عملیاتی قصر شیرین به اسارت درآمد و سال 1369 آزاد شد.

استاندار هرمزگان در این دیدارها از این آزادگان دوران دفاع مقدس تجلیل و قدردانی نمود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز