مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم:

برگزاری دوره آموزش مدیریت عمومی هتل‌داری در منطقه آزاد قشم

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۱:۴۷:۰۹
کد خبر: ۷۶۳۸۶۷
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دوره آموزشی مدیریت هتل‌داری به عنوان کلید اصلی موفقیت در صنعت هتل داری و گردشگری یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ سید محمد امین جعفری حسینی اظهار داشت: یکی از ارکان پایه در جذب گردشگر و موفقیت در این صنعت دانش، مهارت و توانمندی نیروی انسانی و ارائه خدمات تخصصی به مهمانان در چنین مجموعه هایی است.

وی افزود: با توجه به رشد و توسعه منطقه آزاد قشم در زمینه گردشگری و حوزه های مرتبط، از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، با همکاری جامعه هتل داران قشم و آموزشگاه گردشگری سفر آموزان گیتی، دوره مدیریت عمومی هتل‌داری برای 40 تَن از فعالان این عرصه در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به سرفصل های آموزشی این دوره بیان کرد: شناخت صنعت گردشگری و آشنایی با قوانین و مقررات گردشگری، شناخت هتل و شیوه های بازاریابی، اصول رفتار و آداب معاشرت بخش های از مفاهیم آموزشی این دوره می باشد.

به گفته وی، برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان در این دوره، اصول پذیرش مهمان، خانه داری و همچنین زبان انگلیسی نیز آموزش داده می شود.

 جعفری ادامه داد: مدیریت نظارت بر بخش مالی و اداری، کنترل هزینه، اصول ایمنی و بهداشت نیز به عنوان اصول پایه ای مهارتی کسب موفقیت در صنعت هتل داری، سرفصل های دیگر این دوره آموزشی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد: دوره مدیریت عمومی هتل‌داری شامل ۱۳ درس و به مدت ۱۸۸ ساعت می باشد که در پایان و پس از قبولی در آزمون نهایی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به دانش آموختگان گواهینامه معتبر اعطا می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز