معاون فرماندار شهرستان ابوموسی:

معاون فرماندار شهرستان ابوموسی بر تشکیل و تقویت NGO در جزیره تاکید کرد

۱۳۹۷/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۱:۱۹
کد خبر: ۷۶۳۸۹۹
مهندس رضا پور بابایی فرماندار ابوموسی در نشست کمیسیون فرهنگی شهرستان بر تشکیل NGO و تقویت سازمانهای مردم نهاد در جزیره ابوموسی تأکید کرد. [کلیک و کشیدن برای جابجایی] مهندس پوربابایی اظهار داشت: با وجود این سازمانهای مردم نهاد در توسعه و آبادانی جزیره نقش بسزایی خواهند داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛مهندس پوربابایی اظهار داشت: با وجود این سازمانهای مردم نهاد در توسعه و آبادانی جزیره نقش بسزایی خواهند داشت.نماینده عالی دولت در شهرستان ابوموسی توسعه فرهنگی، را یکی از اساسی ترین ابعاد توسعه و زیربنای توسعه اقتصادی اجتماعی برشمرد.

مهندس پوربابایی به اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و نظریه پردازی در دانشگاه پیام نور تأکید کرد و اظهار داشت: اعزام دانشجویان و دانش آموزان به راهیان نور، گسترش فعالیت فرهنگی مانند برگزاری مسابقات قرآن و عترت و برگزاری جشنواره های دانشجویی و دانش آموزی در جزیره ابوموسی گسترش یابد.

فرماندار شهرستان ابوموسی در بخش دیگری از سخنان خود به بحران آب در کشور و جهان اشاره نمود و خاطر نشان کرد: باید با فرهنگ سازی مصرف آب و روش اصلاح الگوی مصرف نیز مورد توجه قرار گیرد و خانواده ها و آموزش و پرورش و دانشگاه ها  نقش بسزایی در این امر مهم دارند و می توانند با فرهنگ سازی در بهینه سازی مصرف اب خدمات شایان و قابل توجهی به جامعه و کشور ارائه نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز