مرکز بین المللی رشد قشم:

مرکز رشد قشم برگزار می کند؛ دوره کاربردی-آموزشی بورس و سرمایه گذاری مقدماتی و پیشرفته

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۷:۳۳:۴۳
کد خبر: ۷۷۲۴۸۶
مرکز بین المللی رشد قشم با هدف آموزش علمی و عملی نحوه تجزیه و تحلیل و سرمایه گذاری در بازارهای مالی اقدام به برگزاری دوره های تخصصی بورس و سرمایه گذاری می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ مرکز بین المللی رشد قشم  سعی دارد با برگزری این کلاس های تخصصی با تلفیق علم، دانش و هنر سرمایه گذاری، راه را برای موفقیت و کسب سود در این عرصه برای علاقمندان صنعت بورس در جزیره قشم مهیا سازد.

در این راستا، علاقمندانی که با گذراندان دوره مقدماتی بورس و سرمایه گذاری  به سطح مبتدی رسیده اند می توانند با حضور در این دوره تا سطح حرفه ای پیش بروند.

در دوره تخصصی سرفصل هایی چون مبانی سرمایه گذاری موفق در بورس، تابلو خوانی و تکنیک های معاملاتی در سایت TSE ، تحلیل بنیادی کاربردی و تحلیل تکنیکال مقدماتی به منظور ارتقا دانش  دانشپذیران در حوزه بورس و سرمایه گذاری آموزش داده می شود.

مبانی سرمایه گذاری موفق در بورس به مفهوم تورم و آثار آن و تعریف عمومی سرمایه گذاری،  شیوه های سرمایه گذاری در بازار داخلی و مقایسه آن ها با یکدیگر،بررسی صورت سود و زیان شرکت ها و معرفی برخی تکنیک های معامله گری برای خرید سهم می پردازد.

در سرفصل آموزشی تابلو خوانی و تکنیک های معاملاتی در سایت TSETMC علاقمندان با انواع شاخص ها و تحلیل آن ها آشنا شده و به بررسی تغییرات ارزش معاملات بازار و تشخیص ورود نقدینگی به بازار، روند خرید و فروش حقیقی و حقوقی در بازار و حجم معاملات و تغییر آن در جهت شروع روند جدید و ... آشنا می شوند.   

تحلیل بنیادی کاربردی یکی از دو تحلیل اصلی بازارهای مالی است که در آن کلیه مسائل مربوط به تحلیل شرکت، صنعت و اقتصاد تدریس می شود. تحلیل بنیادی خصوصاً در بازار سهام ایران بسیار حائز اهمیت است و یکی از ارکان اصلی در موفقیت سرمایه گذار بحساب می آید.

 تحلیل تکنیکال دومین مبحث از  تحلیل اصلی بازارهای مالی است که در آن چگونگی تحلیل نمودار قیمت سهام و اثراتی که عرضه و تقاضا بر روند قیمت می گذارد، تدریس می شود. همچنین در این دوره کلیه ابزارهای کاربردی در تحلیل تکنیکال آموزش داده می شود و درنهایت فراگیر به دانشی بیش از آنچه نیاز دارد تا در معاملات سهام و یا بازارهای مالی دیگر موفق شود، دست پیدا خواهد کرد.

شایان ذکر است، دوره کاربردی-آموزشی بورس و سرمایه گذاری مقدماتی و پیشرفته به مدت 51 ساعت در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود که در هر دوره 30 شرکت کننده آموزش خواهند دید.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره های ٠٩١٦٤٣٦٩٩٠٨ و ٠٧٦٣٥٢٤٠٧٨٥ تماس حاصل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز