ارائه دستاوردها و توانمندی های حوزه سلامت پدافند غیرعامل

۱۳۹۷/۰۸/۱۴ - ۰۷:۴۱:۵۲
کد خبر: ۷۷۲۴۹۱
نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیرعامل با حضور مهندس اکرمی معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان، مدیران و کارکنان ادارات و سازمانها در محل پارک غدیر بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ نمایشگاه دستاوردهای پدافند غیر عامل در 15 غرفه توانمندی‌ها و دستاوردهای پدافند غیرعامل استان هرمزگان با همکاری استانداری جهت بازدید عموم راه اندازی شد. در این نمایشگاه تخصصی حوزه پدافند غیرعامل در حوزه‌های کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک، فرهنگی و اجتماعی پدافند غیر عامل، ارتباطات و فناوری اطلاعات، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، امنیتی و انتظامی، صنعت و معدن، محیط زیست، اورژانس 115، امداد و نجات، شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان و آب و فاضلاب حضور داشتند.

حوزه‌های عملکرد و دستاوردها و توانمندی‌هایی که دستگاه‌های اجرایی دارند به‌ویژه در حوزه توزیع نیرو با توجه به اینکه همه  دستگاه‌ها خدمات‌رسان هستند؛ می‌توانند در بحث پیشگیری و مقابله هم کار کنند.

غرفه کارگروه بهداشت، سلامت و بیولوژیک و اورژانس 115در این نمایشگاه با ارائه دستاوردها و توانمندی های حوزه بهداشت و درمان، آخرین اقدامات خود را در حوزه پدافند غیر عامل به بازدید کنندگان ارائه کرد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز