معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

فرمانداران و شهرداران با استفاده ازظرفیت سواحل زمینه نشاط عمومی را فراهم سازنند

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۷:۵۶:۲۵
کد خبر: ۷۷۲۹۳۸
فرمانداران و شهرداران با استفاده ازظرفیت سواحل زمینه نشاط عمومی را فراهم سازنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی استان موظف به ایجاد امکانات تفریحی و ورزشی در سواحل هستند و باید زمینه نشاط عمومی در سواحل استان را فراهم سازند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ بهروز اکرمی در جلسه ساماندهی امور سواحل استان هرمزگان، عنوان کرد: مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و گردشگری به همراه فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی استان زمینه فعالیت های ورزشی و تفریحی را برای مردم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت هایی مانند سواحل استان نیاز به هیچ گونه جلسه و دستور العملی ندارد، افزود: باید با برنامه های کاربردی و خلاقانه از ظرفیت های موجود برای ایجاد نشاط عمومی در جامعه بهره گیری کرد.

اکرمی تاکید کرد: جلسات متعدد تحت عناوین مختلف نمی توانند موجب ایجاد تحول در سواحل استان شود، باید بیشتر به دنبال برنامه های کاربردی و عملیاتی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه استان باید در اعتبارات ملی سواحل کشور سهمی داشته باشد، اظهار داشت: هیچ اعتباری از 20 میلیارد اعتبارات ملی سواحل کشور به استان های جنوبی تعلق نگرفت و این به معنی آن است که برنامه های جامع و مناسبی برای سواحل استان نداشته ایم و این حوزه نیازمند فعالیت بیشتر است.

وی اضافه کرد: باید با استفاده از برنامه های کاربردی و خلاقانه از ظرفیت سواحل استان بیشتر بهره گرفت و این زمانی امکان پذیر خواهد شد که به منتظر دستورالعمل و بخشنامه نبود.

اکرمی بر ممنوعیت نصب چادر مسافرتی در ساحل بندرعباس تاکید کرد و گفت: ساحل بندرعباس به همه مردم تعلق دارد و نباید عده ای با برپایی چادر مسافرتی، دیگران را از بهره مندی از این ساحل زیبا محروم کنند، اماکنی برای نصب چادر مسافرتی در مناطق مختلف شهر در نظر گرفته شود و باید مسافران گرامی با رعایت قوانین در این اماکن اقدام به اسکان در چادر کنند.

وی بر ایجاد تحول و نشاط با برنامه های مفرح برای مردم در سواحل تاکید کرد و افزود: مردم ما شایسته بهترین ها هستند و دستگاه های مربوطه موظف به ایجاد فضاهای سالم و با نشاط برای آنها هستند.

اکرمی تصریح کرد: می توان با برنامه های ورزشی، گردشگری، تفریحی و هنری در ساحل استان زمینه نشاط عمومی را فراهم کرد و این امر نیازمند عزم جدی مدیران کل سه دستگاه متولی و فرمانداران و شهرداران شهرهای ساحلی استان است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز