رییس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس معارفه شد؛

نیازمند مدیریت یکپارچه اقدامات فرهنگی هستیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۴:۱۵
کد خبر: ۷۷۲۹۴۲
نیازمند مدیریت یکپارچه اقدامات فرهنگی هستیم
در آیینی با حضور شهردار، معاون خدمات شهری، جمعی از مدیران شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس، رییس جدید این سازمان معارفه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ اسماعیل موحدی‌نژاد، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس ظهر امروز در این آیین اظهار کرد:«فرهنگ» نخستین مقوله مورد توجه در شکل‌گیری این سازمان است.

وی با اشاره به تاکید رهبر و سایر مسئولان نظام جمهوری اسلامی بر مسئله فرهنگ، افزود: با وجود فعالیت چند سازمان و دستگاه دولتی به صورت تخصصی در مباحث فرهنگی، باز هم مشکلات قابل توجهی در این حوزه به چشم می‌خورد.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با تاکید بر حرکت در مسیر کاهش معضلات فرهنگی و اجتماعی در محلات، ادامه داد: شهردار بندرعباس نیز درباره این سازمان مهم و فعالیت‌های آن تاکید بسیاری داشته و از رییس جدید این سازمان انتظار تلاش مضاعف وجود دارد.

موحدی‌نژاد در ادامه نیز ضمن تقدیر از زحمات محمد مهدی جهانبخش که تا پیش از این ریاست سازمان فرهنگی و ورزشی را بر عهده داشته است، بیان کرد: بهره‌گیری از نظر کارشناسان داخلی این سازمان در پیشبرد اهداف مورد نظر یکی دیگر از مواردی است که باید مورد توجه باشد.

محمد مهدی جهانبخش، رییس سابق سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس نیز در ادامه این نشست اظهار کرد: با همکاری و همراهی کارشناسان سازمان، اقدامات قابل توجهی در حوزه‌های مورد نظر صورت گرفته که توسعه و افزایش آنها ضروری است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد فرهنگی و ورزشی شهردار بندرعباس فعالیت در این سازمان را سخت و توقعات را افزایش داده است، افزود: در مقابل نیز شهردار بندرعباس پشتیبانی قابل توجهی از این سازمان داشته و وضعیت بودجه‌ای و کاهش بدهی‌های سازمان طی این دوره مدیریتی شهرداری با پیشرفت همراه بوده است.

الیاس محسنی، رییس جدید این سازمان نیز طی سخنانی اظهار کرد: فعالیت در حوزه فرهنگی پیوسته بوده و نمی‌توان در این زمینه جزیره‌ای عمل کرد.

وی افزود: حرف زدن و نقد کردن از حوزه‌های مختلف و خصوصا فرهنگی کار ساده‌ای است، اما این که اتفاق قابل توجهی در این حوزه رخ نمی‌دهد، جای بحث دارد.

محسنی با تاکید بر اینکه باید به سمت مدیریت یکپارچه فرهنگی پیش برویم، ادامه داد: معتقد به خرد جمعی بوده و همه بخش‌ها باید در این زمینه یاری‌گر سازمان فرهنگی و ورزشی باشند.

 

 

نظر شما