معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

طرح موفق جمع آوری معتادان متجاهر در استان هرمزگان باید به طور مستمر پیگیری شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۳۸:۰۶
کد خبر: ۷۷۳۸۶۶
طرح موفق جمع آوری معتادان متجاهر در استان هرمزگان باید به طور مستمر پیگیری شود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: طرح جمع ‌آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب در استان که منجر به تهیه بانک اطلاعاتی از این افراد در استان و استرداد آنها به استان های خود گردید، طرحی موفق بود که باید به صورت مستمر پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ بهروز اکرمی در جلسه هماهنگی، ساماندهی و تجهیز مراکز نگهداری از معتادین متجاهر، کارتن خواب ها و کودکان خیابانی استان هرمزگان، عنوان کرد: طرح های مختلف جمع ‌آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب در استان سال ها بود که اجرایی می شد اما به دلیل عدم ساماندهی مناسب نتیجه قابل قبولی کسب نمی شد.

وی اضافه کرد: طرح جمع ‌آوری معتادان متجاهر استان که امسال با همکاری تمامی دستگاه های صورت گرفت طرحی موفق است که منجر به نتیجه گردید و علاوه بر کاهش چشمگیر تعداد اینگونه افراد در استان موجب تهیه بانک اطلاعاتی کامل از آنها شد.

اکرمی خاطرنشان کرد: بازگرداندن این افراد به استان های خود که بیش از نیمی از آمار معتادان متجاهر هرمزگان را تشکیل می دادند، موجب کاهش حضور آنها در فضاهای شهری گردید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اظهار خرسندی از اجرای این طرح در استان، گفت: از تمامی اعضای این جلسه که در تحقق طرح جمع‌ آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب استان تلاش کردند، کمال تشکر را دارم.

وی تصریح کرد: به جرات می توان گفت طرح جمع ‌آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب هرمزگان برای اولین بار در استان و حتی کشور با موفقیت کامل روبرو بوده و جای دارد از این کار تیمی که با مشارکت و همکاری صد در صدی متولیان این امر صورت گرفت تقدیر و تشکر شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز