مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی:

آمارنامه سال ۹۶ وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی منتشر شد

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۷:۴۹:۴۹
کد خبر: ۷۷۳۸۷۲
مرکز آمار و اطلاعات راهبردی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در راستای اهداف و وظایف قانونی خود و عملیاتی کردن بند «11» سیاست‌های کلی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر شفاف‌سازی و به‌هنگام‌سازی آمار و اطلاعات هر ساله آمار و اطلاعات را در زمینه‌های مختلف تعاون، کار و رفاه اجتماعی و... جمع آوری کرده و به منظور رفع نیاز های سیاست‌گذاران، برنامه ریزان، پژوهش‌گران و فعالان آماری " آمار نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی " را تهیه می کند .
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ این آمارنامه به عنوان مرجع معتبر ،  مجموعه ای از جداول آماری با قابلیت سری زمانی، ثبات تولید و مقایسه پذیری جداول آماری، در زمینه های مرتبط با اهداف و ماموریت های وزارت تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی بوده و شامل 10فصل است .

 آمارهای بودجه و منابع انسانی،  جمعیت و نیروی انسانی، تعاون، روابط کار و امور فرهنگی اجتماعی ، رفاه اجتماعی ،  پولی و مالی، آمارهای اقتصادی، آموزش و پژوهش،  کارگاه‌های صنعتی، معدن و کشاورزی  و  آمارهای بین‌المللی سرفصل های این مجموعه آماری هستند ..

قابل ذکر است نسخه الکترونیکی این مجموعه از طریق وب سایت تخصصی این مرکز به نشانی www.amarkar.ir  (بخش محصولات-نشریات ادواری-آمارنامه) قابل دسترسی بوده و نسخه چاپی آن به زودی در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز