نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

مسئولان به داد شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس برسند/ جزیزه هرمز جای افراد بی قید و بند نیست

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۰۸:۵۶:۳۹
کد خبر: ۷۷۳۹۱۲
مسئولان به داد شهرک پیامبراعظم (ص) بندرعباس برسند/ جزیزه هرمز جای افراد بی قید و بند نیست
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به وجود مشکلات عدیده در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس خاطرنشان کرد: درحالی که در دورترین روستاها سالن ورزشی و بهترین امکانات برای جوانان وجود دارد، اما در این شهرک مردم از بسیاری از امکانات محروم هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ آیت الله غلامعلی نعیم آبادی  در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به وقف کتاب ، اظهار کرد: یکی از مصادیق به فکر خود بودن وقف است و وقف صدقه جاریه؛ در دنیا و آخرت است

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: یکی از نیاز های امروز وقف برای غدیر و ترویج فرهنگ وقف است.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه وقف کتاب یکی از مصادیق صدقه جاریه است، افزود: امروزه علم به جای این که ملت ها را رشد بدهند برای وابستگی ملت ها ابزار کار مستکبران شده است.
وی نا امیدی را یکی از برنامه های شیطان در شبکه های رسانه ای دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و عنوان کرد: سفره های مردم ما نباید به گونه ای لغزان باشد که آمریکا به راحتی بتواند کالاهایی که می توان در داخل تولید کرد را تحریم کند.
امام جمعه بندرعباس افزود: وقتی در کشور در تولید محصولاتی مثل گندم خود کفا باشیم تحریم های آمریکا هیچ تاثیری ندارد، زیرا بارها ثابت شده که با تکیه بر توانمندی متخصصان داخلی خودمان می توانیم روی پای خودمان بایستیم.
آیت الله نعیم آبادی از رادیو بی بی سی و شبکه های وابسته به انگلیس به عنوان دشمن رسانه ای متحد ضد جمهوری اسلامی ایران نام برد و بیان کرد: آیا پذیرفتن این صدای های بیگانه و انکار صدای خودی از سوی برخی افراد و جریان ها منطبق با عقل است.
وی در ادامه با اشاره به وجود مشکلات عدیده در شهرک پیامبر اعظم (ص) بندرعباس خاطرنشان کرد: درحالی که در دورترین روستاها سالن ورزشی و بهترین امکانات برای جوانان وجود دارد، اما در این شهرک مردم از بسیاری از امکانات محروم هستند.
امام جمعه بندرعباس در ادامه از جزیره هرمز به عنوان جزیره شهادت و افتخار یاد کرد و خطاب به مردم و مسئولان جزیره هرمز، گفت: این جزیره نباید جایگاه افراد بی قید و بند باشد و اخبار خوبی از این جزیره نداریم و مسافران نیز باید حرمت شهیدان این جزیره را حفظ کنند، دستگاه قضایی باید نسبت به این مساله ورود پیدا کند

 

نظر شما