شهردار بندرعباس مطرح کرد:

اقدامات اساسی در منظرسازی بلوار ساحلی

۱۳۹۷/۱۰/۱۹ - ۱۱:۴۹:۰۲
کد خبر: ۷۹۸۰۰۹
اقدامات اساسی در منظرسازی بلوار ساحلی
شهردار بندرعباس گفت: بلوار ساحلی شهر در دو بخش عمرانی و زیباسازی شاهد اقدامات قابل توجهی خواهد بود.

 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ عباس امینی‌زاده در نشستی که با حضور معاونین خدمات شهری مناطق سه‌گانه برگزار شد، اظهار کرد: در بحث ساماندهی بخش‌های مختلف، بلوار ساحلی به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد، یک اولویت اصلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تقویت فضای سبز در بلوار ساحلی، افزود: فضای سبز در کوتاه مدت خودش را نشان نمی‌دهد و رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند زمان است.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه منظر بلوار ساحلی شهر شاهد تغییرات خواهد بود و تقویت می‌شود، خاطرنشان کرد: این قسمت از شهر در دو بخش عمرانی و زیباسازی شاهد اقدامات قابل توجهی خواهد بود.

امینی‌زاده با اظهار اینکه منظرسازی بلوار ساحلی در شب و روز مدنظر قرار دارد، تصریح کرد: موضوعاتی مانند فضای سبز، تنظیف، بهداشت، المان‌سازی، خط کشی معابر، مبلمان شهری، پیاده‌روسازی و غیره سرفصل‌های اقدامات در نظر گرفته شده برای این بخش از شهر است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: توجه ویژه به بلوار ساحلی از سوی شهروندان، مسئولان و مهمانانی که بندرعباس را به عنوان مقصد سفرهای کاری و تفریحی خود انتخاب می‌کنند، باعث شده تا این بخش بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی اضافه کرد: در منظرسازی شب، آذین‌بندی، نورپردازی، المان‌های نوری، نورپردازی درختان و غیره ایجاد می‌شود.

 

نظر شما