برگزاری جُنگ شادی و سلامت ویژه کودکان کار و بیماران تالاسمی قشم

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۰۸:۴۸:۴۴
کد خبر: ۸۲۴۰۶۱
مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم از برپایی جُنگ شادی ویژه کودکان کار و بیماران تالاسمی جزیره قشم در روز چهارشنبه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، تراب ذاکری گفت: در آستانه فرا رسیدن سال نو و به دستور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ویژه برنامه جُنگ شادی برای کودکان کار و بیماران تالاسمی قشم در پارک زیتون برگزار می شود.

وی از اجرای موسیقی محلی، تئاتر طنز، انتقال پیام های اجتماعی و سلامت و همچنین دادن هدایا به عنوان بخشی از این برنامه شاد و مفرح نام برد.

به گفته مدیر امور اجتماعی و سلامت سازمان منطقه آزاد قشم، همزمان با برپایی این جشن، اتوبوس آمبولانس سازمان منطقه آزاد قشم هم با کمک نیروهای مرکز خونگیری قشم آماده دریافت خون از علاقمندان با هدف کمک به بیماران تالاسمی می باشد.

وی ادامه داد: آزمایش قند خون و فشار خون رایگان هم از دیگر خدماتی است که همزمان با برگزاری جُنگ شادی و سلامت در پارک زیتون شهر قشم به مردم ارائه خواهد شد.

 ذاکری اظهار کرد: کودکان کار خیابانی هم در این جُنگ شادی با کشیدن نقاشی در مسابقه این جشن شرکت می کنند و هدایایی هم به رسم یاد بود به آنان داده می شود.

وی افزود: سازمان منطقه آزاد قشم با حمایت پنج پزشک متخصص آماده ویزیت رایگان به کودکان کار و خانواده آنان می باشد.

بنا به این گزارش، ویژه برنامه جُنگ شادی و سلامت ویژه کودکان کار و بیماران تالاسمی جزیره ساعت 17 تا 19 امروز در پارک زیتون شهر قشم برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز