رئیس سازمان جهانی آتیک در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان:

به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران «نه» می‌گوییم

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۱۰:۴۴:۱۸
کد خبر: ۸۳۴۷۹۰
رئیس سازمان جهانی آتیک گفت: به عنوان رئیس سازمان جهانی آتیک که متشکل از ۵۳ کشور است به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران «نه» می‌گوییم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، ساهین عزیز رئیس سازمان جهانی آتیک در همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان هرمزگان، عنوان کرد: تشکر ویژه از دکتر همتی استاندار هرمزگان و دکتر آباد مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان برای دعوت ما به این همایش دارم.

وی افزود: از جان باختن تعدادی از مردم کشور ایران در جریان سیل‌های اخیر اظهار تاسف و همدردی داریم.

رئیس سازمان جهانی آتیک ادامه داد: بلای اصلی جهان آمریکاست و امیدوارم با همکاری همدیگر با بلایی چون آمریکا بتوانیم مقابله کنیم.

ساهین عزیز بیان داشت: باید توجه داشت که باید روز به روز بر همکاری دو ‌کشور ترکیه و ایران اضافه شود.

وی گفت: در جریان بازی‌های کثیف و ناجوانمردانه‌ آمریکا علیه ایران هستیم و ما در کنار ایران خواهیم بود و از این کشور حمایت خواهیم کرد.

رئیس سازمان جهانی آتیک تصریح کرد: به عنوان رئیس سازمان جهانی آتیک که متشکل از ۵۳ کشور است به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران «نه» می‌گوییم.

ساهین عزیز افزود: استان هرمزگان مقصد خوبی برای گردشگری است و باید به این ظرفیت در این استان بیشتر توجه شود.

وی گفت: برای افزایش تجارت، خواهرخواندگی شهرها و استان‌ها بسیار حائز اهمیت است و امضای پروتکل های همکاری بین شهری سبب پیشرفت در مناطق مورد نظر می‌شود و تجارت و گردشگری را افزایش خواهد داد.

رئیس سازمان جهانی آتیک خاطرنشان کرد: برای همکاری متقابل با این استان امیدواریم و مطمئنیم موقعیت‌های خوبی در انتظار هر دوی ماست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز