اعزام ۳۵ مددجوی توکهور و هشتبندی به مشهد مقدس

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۵۹:۰۸
کد خبر: ۸۳۵۱۹۲
رئیس کمیته امداد توکهور و هشتبندی گفت: به همت کمیته امداد و موسسه خیریه اشرف انبیاء، ۳5 مددجو تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ،  غلامحسین حیدری، رئیس کمیته امداد توکهور و هشتبندی با اشاره به اینکه اردوهای تفریحی و مذهبی هرساله باهدف تعمیق باورهای دینی مددجویان انجام می‌شود، گفت: به همت کمیته امداد و موسسه خیریه اشرف انبیاء، ۳5 مددجو تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس اعزام شدند.

رئیس کمیته امداد توکهور و هشتبندی هزینه اعزام این تعداد مددجو در قالب طرح شوق زیارت را بالغ‌بر 15 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: اعزام این کاروان از مادران و دختران تحت حمایت این نهاد بودند که به مدت سه روز مهمان امام رضا (ع) در شهر مشهد مقدس هستند.

حیدری از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح شوق زیارت و اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی را نشاط افزایی و تقویت باورهای دینی در بین مددجویان و همچنین تحکیم بنیان و روابط خانواده در بین خانوارهای تحت حمایت اعلام کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری نیز با مشارکت خوب خیران در طرح شوق زیارت بتوانیم زمینه حضور بیشتری از مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی مشهد مقدس را فراهم کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز