دعوت ٣ ووشوکار هرمزگانی به اردوی تیم ملی جوانان

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۸:۱۴:۱۲
کد خبر: ۸۴۶۲۸۹
سه ووشوکار هرمزگانی از سوی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران به اردوی تیم ملی جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی ٢٠١٩ جوانان آسیا دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سه ووشوکار هرمزگانی از سوی فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران به اردوی تیم ملی پسران جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی ٢٠١٩ جوانان آسیا دعوت شدند.

دو تالوکار به‌همراه یک سانداکار هرمزگانی می‌بایست خود را ٢٨ اردیبهشت‌ماه سال جاری جهت حضور در اردوی تیم ملی جوانان به کمیته تیم‌های ملی فدراسیون ووشو معرفی کنند.

نمایندگان هرمزگان بیست و نهم اردیبهشت‌ماه جاری در اولین مرحله رقابت‌های درون‌اردویی به مصاف حریفان خود می‌روند که در صورت موفقیت می‌توانند در اردوها ماندگار شوند تا نیمی از راه حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا را طی کنند.

امیرحسین چرزه و بنیامین تنی در بخش تالوی نوجوانان و محمدصدرا اردشیری در بخش ساندای جوانان به‌عنوان نمایندگان هرمزگان راهی اردوی تیم ملی خواهند شد.

در بخش تالو، بنیامین تنی در فرم‌های نن‌چوان و نن‌دائو به مصاف حریفان خواهد رفت و امیرحسین چرزه در فرم‌های چانگ‌چوان و دائوشو با رقبای خود مصاف می‌کند و در بخش ساندا نیز محمدصدرا اردشیری در وزن منهای ٦٥ کیلوگرم به میدان مبارزه می‌رود.

اردوی تیم ملی ووشو جهت اعزام به رقابت‌های قهرمانی ٢٠١٩ جوانان آسیا در بخش تالو قرار است از ٢٨ اردیبهشت ماه جاری زیر نظر فرشاد عربی و علیرضا بهرمن در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شود و هدایت سانداکاران بر عهده امیر اوجاقی و کیوان شیرآقایی خواهد بود.

رقابت‌های قهرمانی جوانان ٢٠١٩ آسیا قرار است ٢٤ مرداد لغایت دوم شهریورماه ٩٨ به میزبانی کشور برونئی دارالسلام برگزار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز