سرپرست فرمانداری شهرستان سیریک:

مشکلات حوزه درمان شهرستان سیریک باید با حضور مسئولین و خیرین شهرستان مرتفع شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۵:۳۵
کد خبر: ۸۴۶۳۲۲
مشکلات حوزه درمان شهرستان سیریک باید با حضور مسئولین و خیرین شهرستان مرتفع شود
در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات درمانی در بیمارستان امام سجاد(ع) شهرستان سیریک ، سرپرست فرمانداری این شهرستان از بیمارستان بازدید و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به شهروندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، احمد جمالدینی در طی بازدید از بیمارستان، بر اجرای عملیات جاده دسترسی آسفالته به این مرکز درمانی تاکید کرد و گفت: یکی از مشکلات بیمارستان، عدم برخورداری از جاده آسفالت مناسب و ایمن بوده که باعث نارضایتی و بروز برخی از مشکلات برای شهروندان شده بود.

جمالدینی خاطرنشان کرد: برای انجام این پروژه، بیش از ۴ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات شهرداری های شهرستان، راهداری و حوزه خیرین هزینه خواهد شد.

 سرپرست فرمانداری شهرستان سیریک با تاکید بر اینکه مشکلات حوزه درمان شهرستان باید با حضور مسئولین و خیرین مرتفع گردد، افزود: ساخت محل امحای زباله و خرید تجهیرات مورد نیاز بیمارستان با مشارکت خیرین در حال انجام است که امیدواریم هرچه زودتر شاهد ارائه خدمات مطلوبتر به شهروندان باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک راه اندازی بخش تالاسمی در بیمارستان را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: راه اندازی بخش تالاسمی در بیمارستان این شهرستان علاوه بر سهولت دسترسی بیماران به خدمات اولیه درمانی، بخش عمده ای از مشکلات این بیماران را حل خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بیمارستان ضمن عیادت از بیماران بستری، با پرسنل حاضر در بیمارستان دیدار و گفتگو کرد.

شهرداران شهرهای سیریک، گروگ و کوهستک، رییس شورای اسلامی استان، نایب رییس و اعضای شورای اسلامی شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستانی در این بازدید فرماندار شهرستان سیریک را همراهی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز