رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس ؛

برگزاری کلاس‌های آموزشی قالیبافی ویژه بانوان سرپرست خانوار در بندرعباس

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۳۹:۵۳
کد خبر: ۸۴۸۷۲۶
برگزاری کلاس‌های آموزشی قالیبافی ویژه بانوان سرپرست خانوار در بندرعباس
با هدف کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی قالیبافی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: بانوان هرمزگانی بلندپروازان قله‌های رفیع ایمان و معرفت‌اند و زیباترین شکوفه‌های درخت انسانیت را تجلی بخشیده و به بار نشانده‌اند.

الیاس محسنی تصریح کرد: یکی از سیاست‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس کارآفرینی و امکان شرایط رفاهی در شهر است که با برنامه‌‌ریزی‎های صورت گرفته حمایت از زنان سرپرست خانوار در جهت کارآفرینی را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگسراهای شهرداری بندرعباس مکان مناسبی برای آموزش مختلف هستند، افزود: تاکنون در زمینه‌هایفرهنگی، اجتماعی و ورزشی اقداماتی را در حمایت از اقشار مختلف انجام داده‌ایم که کارآفرینی در این بخش به بهبود شرایط زندگی و درآمدزایی زنان سرپرست خانوار کمک می‌کند.

محسنی ابراز کرد: در جهت حمایت از زنان سرپرست خانوار و بانوان ساکن محلات کمتر برخوردار با هدف کارآفرینی این قشر با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی قالیبافی در فرهنگسرای شهدای دوراهی ایسینی بندرعباس کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است بانوان پس از آموزش در منازل خودشان مشغول به فعالیت شوند و از این طریق بتوانند امرار معاش کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: این کارگاه آموزشیشاملاصول قالیبافی از جمله گره زدن، بافت و ... است و در فرهنگسرای شهدای دوراهی ایسینی بندرعباس برگزار می‌شود.

وی گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس با استفاده از ظرفیت‌های موجود همواره به دنبال ارتقای اجتماعی ساکنین محلات کم برخوردار و قشر آسیب‌پذیر جامعه بوده است.

 

نظر شما