سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

راهبردی های استاندار هرمزگان در حوزه مدرسه سازی، آموزش و پرورش استان را متحول می کند

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۸:۰۹:۵۸
کد خبر: ۸۴۹۱۶۳
راهبردی های استاندار هرمزگان در حوزه مدرسه سازی، آموزش و پرورش استان را متحول می کند
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان: سیاست های دکتر همتی استاندار هرمزگان در زمینه مدرسه سازی با استفاده از ظرفیت های خیرین و بنگاه های اقتصادی، آموزش و پرورش استان را درحوزه فضاهای آموزشی متحول می کند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ دکتر ایرج حیدری در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش  استان هرمزگان با تبریک میلاد فرخنده و با سعادت امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، عنوان کرد: آموزش و پرورش دستگاهی بنیادین و اساسی است و کشوری در مسیر پیشرفت و توسعه خود موفق خواهد بود که در برنامه ریزی های آن  به مقوله مهم آموزش و پرورش به صورت ویژه نگاه شود.

وی در همین رابطه تصریح کرد: آموزش و پرورش در جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر کشور با تحولاتی بنیادین و گسترده روبرو شد و در زمینه تربیت نیروی انسانی و توسعه زیرساخت ها حرکت های چشمگیری صورت پذیرفت و هرمزگان نیز در مسیر این تحولات بی نصیب نبود و شاهد اقدامات خوبی در حوزه آموزش و پرورش استان در بعد از پیروزی انقلاب بوده ایم که نیازمند تداوم و توجه بیشتر است.

حیدری با اشاره به اهمیت تکمیل اردوگاه های دانش آموزی نیمه تمام استان، عنوان کرد: اردوگاه های دانش آموزشی با توجه به نقشی که  در ایجاد فضای مناسبی برای گذراندن اوقات فراعت دانش آموزان دارند از جایگاه بسیار مهمی برخوردارند و تکمیل اردوگاه های نیمه تمام در هرمزگان با جدیت در دستور کار است.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در همین رابطه گفت: موانعی که در مسیر تکمیل اردوگاه های دانش آموزشی استان وجود دارد با انجام یک کار عملیاتی و با بهره گیری از کمک های سازمان مدیریت  و برنامه ریزی  و سایر منابع مالی دولتی و بخش های غیر دولتی رفع می شود و تلاش خواهد شد در کمترین زمان ممکن تکمیل و تجهیز گردند تا دانش آموزان استان از فضای مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت برخوردار گردند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل تامین انشعاب آب و برق تمامی مدارس آماده بهره برداری استان با تامین منابع مالی آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  و با همکاری  دستگاه های اجریی ذیربط مرتفع می گردد.

حیدری با اشاره به سیاست های دکتر همتی استاندار محترم هرمزگان در حوزه نهضت مدرسه سازی ، تصریح کرد: راهبردهای دکتر همتی استاندار محترم هرمزگان در حوزه مدرسه سازی در استان با استفاده از ظرفیت های خیرین و بنگاه های اقتصادی قطعا تحولات جدی  در حوزه فضاهای آموزشی هرمزگان  ایجاد خواهد نمود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان استان، خاطرنشان کرد : با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال تحصیلی آموزش و پرورش استان به همراه سایر دستگاه های متولی برنامه های مشخصی همراه با نشاط و شادابی برای اوقات فراغت دانش آموزان استان تدارک ببینند.

حیدری گفت: از هم اکنون برنامه ریزی مناسب و مدونی برای سال تحصیلی 99-98 استان تدارک دیده شود تا شاهد موفقیت های روز افزون دانش اموزان استان در سطح ملی باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز