فرمانده انتظامی بندرعباس:

دستگیری ۵۰۱ معتاد، سارق و خرده فروش مواد مخدر در بندرعباس

۱۳۹۸/۰۳/۰۱ - ۰۸:۲۶:۳۱
کد خبر: ۸۴۹۱۷۵
دستگیری ۵۰۱ معتاد، سارق و خرده فروش مواد مخدر در بندرعباس
فرمانده انتظامی بندرعباس از شناسایی و دستگیری ۵۰۱ معتاد، سارق، خرده فروش مواد و متهم تحت تعقیب در ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ اسماعیل مشایخ ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: با تلاش همه جانیه مأموران انتظامی شهرستان بندرعباس و گشت زنی‌های آشکار و پنهان انجام شده در راستای ارتقا امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته مجموعاً ۵۰۱ متهم شامل سارق، مظنون به سارق، معتاد متجاهر خرده فروش و قاتل فراری شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی افزود: در این رابطه تعداد ۱۹ نفر سارق با میانگین ۲۸ تا ۳۰ سال که دارای سوابق متعدد کیفری بودند توسط مأموران شناسایی و دستگیر شدند که برابر بازجویی و تحقیقات قنی به عمل آمده متهمان تا کنون به ۱۶ فقره سرقت داخل خودرو، موتورسیکلت، کابل برق و تلفن همراه در شهرستان بندرعباس اعتراف کردند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه کشف و ضمن شناسایی مالباختگان، اموال مسروقه به آنان تحویل گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس اظهارداشت: در ۴۸ ساعت گذشته با تلاش مأموران و همکاری خوب شهروندان با پلیس، در اجرای پاکسازی محلات آلوده ۱۴ نفر خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر ودر بازرسی از منازل و مخفیگاه‌های آنان بیش از ۴۶ کیلو گرم انواع مواد مخدر در بسته‌های مختلف و آماده فروش کشف و ضبط شد.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه تعداد ۷۲۸ فقره از تماس‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ عملیاتی شده، خاطر نشان کرد: در مدت یاد شده با اقدامات انتظامی و عملیاتی صورت گرفته، وقوع جرایم خشن در بندرعباس ۱۰۰ درصد و وقوع کل سرقت ۶ درصد کاهش داشته همچنین کشف انواع سرقت ۷۸ درصد و دستگیری سارقان نیز ۴۰ درصد افزایش داشته است.

مشایخ با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۷۰ رأس احشام کشف و ۴۳ متهم در این راستا دستگیر شده‌اند، خاطر نشان کرد: طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی در راستای افزایش امنیت خاطر شهروندان به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد و با هنجارشکنان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز