فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد:

کشف محموله های قاچاق ۴۷میلیاردی در هرمزگان

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۴:۴۹
کد خبر: ۸۵۱۸۷۷
کشف محموله های قاچاق ۴۷میلیاردی در هرمزگان
بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۴۷ میلیارد و ۵۴۹ میلیون و ۷۰۰هزار ریال انواع کالای قاچاق در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ سردار عزیز اله ملکی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری مأموران انتظامی استان، با تلاش شبانه روزی و اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان در هفته گذشته موفق شدند، ۱۲۶ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۲ فروند شناور حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در مدت یاد شده با تلاش همه جانبه مأموران مجموعاً ۲ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۷۰۰ نخ انواع سیگار، ۱۶۲۰ متر انواع پارچه، ۲ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۶۸۵ دستگاه لوازم خانگی ،۳۲ عدد قطعات خودرویی، ۱۶۷ هزار و۱۷۰ لیتر سوخت، هزار و ۱۰۰ عدد لوازم آرایشی ،۲ هزار و ۴۳۳ ثوب البسه و هزار و ۱۷۲ دستگاه متعلقات ماهواره و ۵۶۳ رأس احشام قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی استان ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را: ۴۷ میلیارد و ۵۴۹ میلیون و۷۰۰ هزار ریال عنوان نموده و، اظهار داشت: در این رابطه تعداد ۱۶۷ متهم نیز دستگیر که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی استان معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه طی این مدت ۱۲۶ فقره پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۹ پرونده بالای صد میلیون تومان و ۱۱۷ فقره پرونده زیر صد میلیون تومان بوده است.

سردار ملکی خطر قاچاق را برای استان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی نظمی و فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با پدیده قاچاق یاری کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز