مجید عسکری زاده عضوشورای اسلامی شهربندرعباس:

ایجاد مدرسه ای به نام بندرعباس/ رسالت آموزش وپرورش آموزش وتحقیق وتوسعه علم است

۱۳۹۸/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۷:۰۹
کد خبر: ۸۵۷۶۰۸
ایجاد مدرسه ای به نام بندرعباس/ رسالت آموزش وپرورش آموزش وتحقیق  وتوسعه علم است

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مجید عسکری زاده رئیس کمیسیون برنامه ریزی وبودجه وتحول اداری شورای اسلامی شهر بندرعباس در جلسه صدوبیست ویکمین شورای اسلامی شهر که با حضور شهردار و مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، بیان کرد: آموزش و پرورش کارش آموزش،تحقیق و توسعه علم است و قانون موظف نکرده است که برود مدرسه بسازد و این ها وظایف واداره کل راه وشهرسازی  وشهرداری دیگر است که از کارهای فیزیکی آموزش و پرورش حمایت کنند.

وی ادامه داد : در شهرداری دو نوع کارِاست یکی سخت شامل توسعه شهرسازی ومعماری وعمرانی و دیگری کار نرم شامل کارهای فرهنگی واجتماعی وورزشی و.. می باشد که کار نرم آن کار فرهنگی است که باید در آن دست به دست آموزش و پرورش بدهد .

عسکری زاده ابراز داشت : در شهر بندرعباس ما با تهاجم فرهنگی و خرده فرهنگ ها روبرو هستیم که باید در مقابل تهاجم مقابله و به خرده فرهنگ احترام بگذاریم اما به نوعی  که خرده فرهنگ خودمان به دست فراموشی سپرده نشود.

عسکری زاده درپایان پیشنهاد کرد: شهرداری مدرسه ای تحت عنوان "بندرعباس" احداث کند که بتواند رشته های مرتبط با شهرداری شامل آتشنشانی،تاسیسات وغیره را  دربخش  توسعه دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز