شهردار بندرعباس:

ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس آغاز شد

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۰۸:۰۱:۵۳
کد خبر: ۸۶۱۷۹۷
ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری بندرعباس آغاز  شد
شهردار بندرعباس از آغاز ارزیابی عملکرد یک ساله بخش‌های مختلف این شهرداری طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ عباس امینی‌زاده در جلسه هماهنگی ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری اظهار کرد: با توجه به خدمات گسترده و از آنجایی که شهرداری بندرعباس و پرسنل این مجموعه می‌توانند نقش قابل توجهی در زندگی شهروندان داشته باشند، ارزیابی و اصلاح عملکرد می‌تواند نتایج خوبی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه ارزیابی عملکرد بخش‌های مختلف شهرداری می‌توان در راستا خدمات‌سانی و برنامه‌ریزی هرچه بهتر تاثیر قابل توجهی داشته باشد، افزود: این اقدام طی چند سال اخیر موجب ایجاد رقابت بیشتر از خدمات‌رسانی بهتر و تکریم ارباب رجوع شده و امیدواریم امسال نیز با ارزیابی عملکرد سال قبل، وضعیت را به شکل بهتری نسبت به قبل تغییر دهیم.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد سال گذشته معاونت‌ها، مناطق سه گانه و نواحی 10 گانه، سازمان‌ها و مدیریت‌ها با جدیت هرچه بیشتر انجام خواهد شد.

امینی‌زاده گفت: امتیازدهی به هر کدام از بخش‌ها با توجه به شاخص‌های مشخص شده و رتبه‌بندی باعث سنجش هرچه بهتر در تصمیم‌گیری‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: تقدیر از بخش‌های برتر و بررسی نقاط ضعف و قدرت در ارایه خدمات از مهمترین اهداف ارزیابی در شهرداری بندرعباس است.

موسی اکبری، مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شهرداری بندرعباس نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه نقد سازنده باعث پیشرفت است، خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد بخش های مختلف شهرداری اساس میزان کارایی آنها بوده که با مدل(dea) تحلیل پوششی داده ها انجام می شود و عملکرد هر بخش بر اساس میزان منابع امکانات و عوامل ساختاری تاثیرگذار بر آن تعیین می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه کار ارزیابی عملکرد از 9 تیرماه آغاز می‌شود، گفت: این ارزیابی در بخش‌های مختلف شهرداری ازجمله خدمات‌شهری، حمل و نقل، عمرانی و غیره انجام می‌شود.

 

نظر شما