رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی پرورش میگو جهت سربازان وظیفه نیروی مسلح در سال جاری

۱۳۹۸/۰۴/۲۲ - ۱۲:۱۱:۳۸
کد خبر: ۸۷۰۰۸۰
برگزاری دوره آموزشی پرورش میگو جهت سربازان وظیفه نیروی مسلح در سال جاری
رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان از برگزاری اولین دوره آموزش پرورش میگو برای سربازان وظیفه نیروهای مسلح در راستای تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی با ستاد مشترک نیروهای مسلح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛ محسن سالاری با بیان اینکه این تفاهم نامه در راستای آموزش حرفه و فن نیروهای وظیفه منعقد شده افزود این سربازان پس از  پایان دوره خدمت می توانند بر اساس مهارت های یاد گرفته شده در فعالیت های شیلاتی همچون پرورش میگو مشغول به کار شوند.

وی تصریح کرد :خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته از سوی شیلات هرمزگان و با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش جهاد کشاورزی اولین دوره از این سری آموزشها برای سربازان ناجا برگزار گردید.

رئیس گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان با بیان اینکه در این دوره آموزشی بالغ بر 30 نفر حضور داشتند گفت:در پایان به همه شرکت کنندگان گواهینامه پایان دوره آموزشی اعطا می گردد.

سالاری با نگرش به این فرضیه که این افراد آموزش ها و مهارت هایی که دوره دانش آموزی آموخته اند لزوماً نمی تواند به اشتغال آنها ختم گردد گفت : بدون شک این دوره آموزشی می تواند زمینه ساز اشتغال علمی و پایدار را برای این عزیزان فراهم سازد.

وی تصریح کرد گروه ترویج شیلات و آبزیان شیلات هرمزگان آماده همکاری با کلیه نهادها و سازمان های مهارت آموز و یا مرتبط در راستای برگزاری دوره های آموزشی مورد استفاده در شیلات و حوزه های مرتبط است.

 

نظر شما