رئیس سازمان صمت هرمزگان:

تولیدکنندگان نیاز به حمایت واقعی دارند

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ - ۲۰:۳۲:۳۴
کد خبر: ۸۸۴۹۴۳
تولیدکنندگان نیاز به حمایت واقعی دارند
رئیس سازمان صمت استان هرمزگان امروز عصر در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از مجتمع پترو‌صنعت گامرون گفت:امروز تولیدکنندگان نیاز به حمایت واقعی دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی با بیان اینکه تولید و صادرات می توان در صورت حمایت واقعی رونق اقتصادی خوبی را به دنبال داشته باشد افزود:

وی تصریح کرد:خوشبختانه برنامه های خوبی از سوی دولت برای توسعه تجارت خرد استان در دست اقدام است.

قاسمی با اشاره به اهمیت حمایت از تولید کنندگان گفت:دستگاه های حامی تولید مانند بانک ها و مردم بیشترین نقش را در این بین دارند.

رئیس سازمان صمت هرمزگان در ادامه ارتقای فرهنگ خرید کالای ملی را یکی از مهمترین نیاز های عصر حاضر کشور خواند.

وی با اشاره به اهمیت تامین نقدینگی برای صنایع و تولیدکنندگان استان گفت:تاکنون نیاز نقدینگی صنایع استان بالای ۳۰۰میلیارد تومان بوده است که تنها حدود ۱۲۰میلیارد تومان اعتبار برای این مهم تصویب شده و این نشان از کسری اعتبار برای این مهم در همان ابتدای امر است.

قاسمی با بیان اینکه قانون رفع موانع تولید،کارگروه رفع موانع تولید را در استان به راه انداخت که خوشبختانه توانست بار سنگینی از دوش تولید کنندگان بردارد.

رئیس سازمان صمت استان هرمزگان ارتقای روند تولید و همچنین حل مشکلات صنعت آلومینوم هرمزگان را از اهم دست آوردهای کارگروه رفع موانع تولید خواند.

در ادامه مدیر عامل مجتمع پترو صنعت گمبرون، از این مجتمع به عنوان تنها مجتمع پتروشیمی استان هرمزگان یاد کرد و افزود:مجتمع پترو صنعت گامرون اثرگذارترین واحد تولید کننده فرمالین در کشور و خاورمیانه  است.

یحی واحدی افزود رسانه های بی شک میتوانند بازوی قوی برای صنایع و تولید کننده ها باشند و رسانه ها بزرگترین حامی صنایع و تولید هستند.

گفتنی است این نشست در شرکت پترو‌ صنعت گامرون و  به همت استانداری هرمزگان و خانه صنعت و معدن استان برگزار شد.

خبرنگار:جمیله دبیری نیا

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز