از کشف سارقین کابل ریل قطار تا دستگیری چهار نظامی قلابی

۱۳۹۸/۰۶/۱۲ - ۰۶:۳۰:۳۲
کد خبر: ۸۹۳۴۶۸
از کشف سارقین کابل ریل قطار تا دستگیری چهار نظامی قلابی
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به دستگیری یک باند هفت‌نفره سارق در انتهای حوزه استحفاظی بندرعباس در لاور جنوبی که اقدام به باز کردن کابل ریل قطار کرده بودند از دستگیری چهار نفر در پوشش قلابی نظامی در شهر بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ اسماعیل مشایخ در نشستی خبری، افزود: در ماه محرم سال جاری 336 نیرو برقراری امنیت 84 هیئت عزاداری را بر عهده دارند که علاوه بر این 24 واحد گشت خودرویی جهت پوشش 78 هیئت دیگر نیز راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی 53 واحد گشت خودرویی، 61 واحد گشت موتوری، 84 واحد گشت پیاده و 617 نیرو در این ایام توسط نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در چهار نقطه ورودی و خروجی شهر بندرعباس ایست بازرسی پیش‌بینی شده است.

سرهنگ مشایخ با اشاره به اینکه به‌تمامی هیئت‌ها توصیه شده از عزاداری‌های نامتعارف خودداری کنند، عنوان کرد: گل مالی کردن به‌ویژه در شیشه‌های خودرو، قمه‌زنی و جریان‌های انحرافی در این ایام ممنوع و با مسببین به‌شدت برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه دسته‌های عزاداری در ساعات پایانی شب در استفاده از بلندگو مراعات حال شهروندان و به‌ویژه بیماران را کنند، اظهار کرد: خط قرمز پلیس کسانی هستند که به هر نحوی نظم و امنیت جامعه را برهم می‌زنند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه امروز با توجه به همه مشکلات و مهاجرپذیری بندرعباس شاهد امنیت مثال‌زدنی هستیم، اضافه کرد: طی 24 ساعت گذشته بالغ‌بر 530 نفر دستگیر و در حال طی کردن مراحل قانونی هستند.

وی با بیان اینکه طی روز گذشته دریکی از محلات بندرعباس  قتلی رخ داد که قاتل در کمتر از یک ساعت با اشرافیت پلیس دستگیر شد، خاطرنشان کرد: در این حادثه در منزلی چهار جوان حضورداشته که دو فرد 29 ساله بنا به علتی که در دست بررسی است، درگیر شده و یکی از آن‌ها به دلیل اصابت ضربه چاقو راهی بیمارستان شده و فوت می‌کند.

سرهنگ مشایخ ادامه داد: نیروی انتظامی با اشرافیت در کمتر از یک ساعت پیش از خروج این فرد از شهرستان بندرعباس، اقدام به دستگیری و اعتراف وی کرد.

وی با بیان اینکه همچنین در عملیاتی روز گذشته یک باند هفت‌نفره سارق در انتهای حوزه استحفاظی بندرعباس در لاور جنوبی که اقدام به باز کردن کابل ریل قطار داشتند، دستگیر شدند، افزود: این افراد مسلح به سلاح جنگی بوده که در عملیاتی تاکتیکی پس از محاصره در محلی صعب‌العبور با همکاری بخش قضایی دستگیر شدند؛ لازم به ذکر است که سه نفر از این افراد سابقه‌دار بودند.

فرماندهی انتظامی شهرستان بندرعباس اضافه کرد: همچنین در موردی دیگر در جشنی در  محله نخل ناخدا سه فرد با اسلحه جنگی که اقدام به تیراندازی کرده بودند، دستگیر شدند.

 

وی با بیان اینکه همچنین روز گذشته محموله 17 میلیارد ریالی تلفن همراه قاچاق در شهر بندرعباس کشف شد، تصریح کرد: این عملیات در نوار ساحلی انجام و دو نفر در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ مشایخ با اشاره به دستگیری چهار نفر در پوشش قلابی نظامی در شهر بندرعباس، اظهار کرد: یک خانم و سه مرد با پوشش جعلی نظامی از مغازه‌داران و شهروندان اقدام به اخاذی کرده که توسط پلیس روز گذشته دستگیر و در حال طی کردن مراحل قانونی هستند.

وی در خصوص برخی شایعات در خریدوفروش مواد مخدر در مدارس، افزود: تاکنون با چنین موردی مواجه نشده و تمامی دستگیری خرده‌فروشان در محلات بوده و در سطح مدارس و اطراف آن‌ها موردی مشاهده نشده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز