مدیر فنی و طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی طرح توسعه اسکله بهمن قشم

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۰:۲۵:۰۸
کد خبر: ۸۹۷۹۰۸
مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه پروژه طرح توسعه اسکله ولایروبی حوضچه بندر بهمن بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، از پایان این پروژه تا 22 بهمن سال جارى خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، حسین ناصری نژاد با بیان این خبر گفت: هدف از اجرای طرح توسعه در بندر بهمن جزیره قشم، علاوه بر پهلوگیری همزمان هفت لنج باری، فراهم کردن شرایط پهلوگیری شناورهایی با تناژ 10 هزار و پنج هزار تُن و افزایش ظرفیت پهلوگیری شناورها از 7 به 14 فروند است.

وی با بیان اینکه اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح 555 میلیارد ریال است، ادامه داد: طرح توسعه بندر بهمن از آذرماه سال 1393 آغاز شده طبق برنامه ریزی های صورت گرفته تا 22 بهمن سال جاری به اتمام خواهد رسید.

مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تسریع در تخلیه و بارگیری کالا، افزایش واردات و صادرات کالای فعالان اقتصادی در قشم از دیگر اهداف اجرای این طرح بزرگ در اسکله بندر بهمن است.

به گفته ناصری نژاد؛ اجرای عملیات لایروبی، احداث سپرهای فلزی، احداث اسکله ها و ایجاد حوضچه مناسب و ایمن با هدف تسهیل در پهلوگیری شناورهای بزرگ به عنوان بخشی دیگر از اهداف این پروژه مهم در منطقه آزاد قشم بودند که مراحل پایانی اجرای آنها درحال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز