افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس

۱۳۹۸/۰۷/۰۱ - ۰۷:۳۴:۲۴
کد خبر: ۹۰۱۶۰۳
افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس
در مراسمی با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) نمایشگاه هفته دفاع مقدس در بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، نمایشگاه دفاع مقدس با حضور استاندار هرمزگان و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) افتتاح شد و به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

استاندار هرمزگان در آیین افتتاح این نمایشگاه، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس همه اقشار مردم از سراسر کشور در دفاع از آب و خاک ایران اسلامی حضور و مشارکت داشتند.

وی دفاع مقدس را یک سرمایه معنوی و دفاعی برای ملت ایران دانست و افزود: دفاع مقدس از هویت های انقلاب اسلامی و عناصر فراموش نشدنی است که همواره از تازگی برخوردار می باشد و به یک راه و الگوی مناسب در کشورمان تبدیل شده است.

همتی تصریح کرد: امروز شاهد هستیم که فرزندان ملت در نیروهای مسلح با الگو گرفتن از دوران دفاع مقدس با اقتدار از حریم هوایی، دریایی و زمینی جمهوری اسلامی ایران حراست می کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در این استان نیز نیروهای دریایی سپاه و ارتش با اقتدار کامل امنیت آب های نیلگون خلیج فارس را تامین کرده‌اند.

همچنین اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) یکشنبه شب در آئین افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس اظهار داشت: پس از برگزاری با صلابت رژه ملی در صبح روز یکشنبه، امشب شاهد دومین برنامه از برنامه‌های هفته دفاع مقدس هستیم.

وی عنوان کرد: این نمایشگاه به مد یک هفته دایر خواهد بود و از تمام آهاد جامعه بالاخص نوجوانان و جوانان استقبال خواهد کرد. امیدوارم این نمایشگاه زمینه‌ای را برای شناخت بیشتر شهیدان و ایثاراگران توسط قشر جوان را ایجاد کند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) تصریح کرد: در این نمایشگاه هر شب میزبان یکی از فرماندهان نیروهای مسلح خواهیم بود.

سالاری اذعان کرد: استاندار هرمزگان با وجود جلسات فراوان در این مراسم شرکت کرد که جای تقدیر دارد.

 

نظر شما