تشکیل ۷۵۹۲ پرونده برای اصناف متخلف

۱۳۹۸/۰۷/۱۶ - ۱۰:۳۲:۱۵
کد خبر: ۹۰۸۸۳۸
در شش ماهه نخست سال 98 بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان هفت هزار و 592 پرونده تخلف برای اصناف متخلف استان تشکیل دادند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، خلیل قاسمی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 127 هزار و 242 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان هرمزگان انجام شده است، اظهار داشت: این بازرسی‌ها به‌ منظور رصد وضع بازار کالا و خدمات به‌ ویژه کالاهای اولویت‌دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان و همچنین جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در قالب طرح‌های مختلف صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را  بیش از 473 میلیارد ریال اعلام نمود و  افزود: عدم درج قیمت ، گرانفروشی بیشترین موراد تخلف را داشته‌اند.

وی افزود: این بازرسی‌ها توسط کارشناسان نظارت و بازرسی و ناظران افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان به‌ صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده است که ، هفت هزار و 592 مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از 473میلیارد ریال تشکیل و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان مهمترین تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید و ارائه  صورت حساب عنوان کرد.

قاسمی در پایان تأکید کرد: پایگاه های دریافت شکایات مردمی در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها مستقر هستند تا همشهریانی که از واحدهای صنفی شکایت دارند با مراجعه به این محل ها که در نزدیکی مراکز تجاری مسقر هستند مراجعه و شکایت خود را مطرح نمایند.

قاسمی در پایان گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز