پشتیبانی و حمایت استانداری هرمزگان از مرزبانان

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۰۸:۱۸:۵۴
کد خبر: ۹۰۹۷۶۶
استاندار هرمزگان گفت: استانداری از مرزبانان پشتیبانی خواهد کرد تا این عزیزان در سقف اهداف خود عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، "فریدون همتی" در رزمایش و نمایش دریایی با عنوان "اقتدار" و "آرامش" با تبریک هفته نیروی انتظامی،اظهار داشت: کارکنان نیروی انتظامی به ویژه دریابانی مسئولیت سخت تامین امنیت دریا را دارند و با ایمان و اراده خاص، امنیت مرزهای آبی را برقرار می‌کنند.

وی افزود: ما شاهد تلاش شبانه روزی این عزیزان در دریا هستیم و باید قدردانشان باشیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه تامین امنیت دریا متفاوت هست و نیازمند ابزار و تجهیزات مخصوص است، بیان کرد: در گفت و گویی که با فرمانده مرزبانی ناجا داشتیم بنا شد در کنار اقدامات و همکاری‌های وزیر کشور، نیروی انتظامی و مرزبانی برای تقویت دریابانی، ما هم در استان بخشی از حمایت‌ها را برای تامین تجهیزات ابزار و امکانات مرزبانان معطوف کنیم تا به امنیت پایدار مرزهای دریایی برسیم.

همتی بر لزوم تحقق نیازمندی‌ها دریابانان تأکید کرد و گفت: مرزبانان در پهنه گسترده خلیج فارس و دریا عمان، امنیت را برای ما به تأمین می‌کنند و امیدواریم در مبارزه با عوامل قاچاق، بتوانند نظر و خواست مردم را پیاده کنند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: قاچاق و هر اقدامی که خارج از چهار چوب قانون باشد، تهدید حیات و سلامت جامعه و کسب و کار مردم هست، بنابراین مردم از دریابانان درخواست و مطالبه امنیت اقتصادی می‌کنند.

همتی تأکید کرد: استانداری از مرزبانان پشتیبانی خواهد کرد تا این عزیزان در سقف اهداف خود عمل کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز