رئیس کل دادگستری استان هرمزگان:

گریزگاه های قاچاق با هم افزایی دستگاه قضایی و سپاه مسدود می شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۱:۰۴:۲۹
کد خبر: ۹۱۳۷۶۱
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و سپاه پاسداران به منظور ارتقای امنیت و مقابله با قاچاق تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی صالحی در دیدار با سردار غلامشاهی، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دستور رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم مقابله بی امان با پدیده قاچاق کالا و ارز گفت: مجتمع ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز با به کارگیری قضات مجرب در دستگاه قضایی استان هرمزگان تشکیل و در همین راستا پرونده‌های ارجاع شده در خصوص این جرایم در کمترین زمان ممکن مورد رسیدگی و اجرای حکم قرار می‌گیرند.

وی همچنین اظهار کرد: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های متولی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز به صورت منسجم و هماهنگ عمل کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور مقابله بی امان با قاچاق تأکید و خاطرنشان کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب و تشریک مساعی میان دستگاه قضایی و پاسداران انقلاب اسلامی ، گریزگاه‌های قاچاقچیان مسدود خواهد شد.

سردار « عباس غلامشاهی »، فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ضمن ابراز خرسندی از دیدار با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گزارشی از عملکرد نیروی دریایی سپاه در مقابله با قاچاق و صید ترال توسط شناورهای غیرمجاز ارائه کرد.

وی همچنین تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش می‌کند‌، مظهر اقتدار ملت ایران در دریا باشد و با ارتقاء توان بازدارندگی بر دستگاه محاسباتی دشمن به‌ویژه آمریکا اثر بگذارد و معاندین را از هرگونه اقدام شرارت‌آمیز پشیمان سازد.

 

نظر شما