مدیرکل کمیته امداد هرمزگان خبر داد:

مشارکت ۴۰۰۰ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۱:۱۲:۰۴
کد خبر: ۹۱۳۷۶۶
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان گفت: چهار هزار نیکوکار طی نیمه نخست سال 98 به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان هرمزگان پیوستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی الهیاری، گفت: طرح اکرام ایتام و محسنین باهدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و به‌منظور تأمین بخشی از نیازهای این خانواده‌ها در زمینه‌های معیشت، مسکن، تحصیل، درمان و ... پیگیری و اجرا می‌شود که در این طرح، افراد نیکوکار با پذیرفتن و تقبل حمایت مالی از یک یا چند فرزند، در رفع مسائل و مشکلات مادی و معنوی آن‌ها مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم نیکوکار از طرح اکرام ایتام و محسنین اظهار داشت: چهار هزار نیکوکار طی نیمه نخست سال 98 به جمع حامیان ایتام و محسنین کمیته امداد استان پیوستند که این امر نشان از افزایش اعتماد عمومی به این نهاد است.

الهیاری گفت: در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان پس از ثبت‌نام و دریافت شماره کارت اختصاصی فرزندان معنوی‌شان کمک‌های نقدی خود را به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

وی در ادامه گفت: حامیان ایتام و محسنین هرمزگانی طی شش‌ماهه نخست سال جاری، مبلغ 14 میلیارد و 165 میلیون تومان به فرزندان مشمول این طرح‌ کمک کردند و این میزان مشارکت نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 68 درصد رشد داشته است که از مجموع کمک‌های اهداء شده توسط حامیان و خیران، 9 میلیارد و 449 میلیون تومان به‌صورت نقدی و چهار میلیارد و 716 میلیون تومان بر مبنای نیازهای ضروری و اساسی خانواده‌ها به‌صورت کالا بوده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر 9270 یتیم و 4546 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان می‌باشند که از کمک‌های مادی و معنوی 32 هزار و 740 حامی نیکوکار بهره‌مند هستند.

وی ضمن قدردانی از همراهی حامیان نیک‌اندیش با کمیته امداد، افزود: مردم و خیرین می‌توانند با مراجعه به واحد اکرام ایتام و محسنین دفاتر کمیته امداد در سراسر استان یا از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و یا با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ برای مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین اعلام آمادگی و ثبت‌نام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز