مدیر سینما ستاره شهر بندرعباس:

سینما ستاره شهر بندرعباس مجهز به سیستم دالبی شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۳:۱۲
کد خبر: ۹۱۴۱۹۲
سینما ستاره شهر بندرعباس مجهز به سیستم دالبی شد
برای نخسیتن بار در استان هرمزگان یکی از سینماهای فعال بندرعباس به سیستم صدای دالبی مجهز شد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مدیر سینما ستاره شهر بندرعباس گفت: سینما ستاره شهر  با وجود آنکه قدمت زیادی ندارد اما در زمان تجهیز و ساخت از به‌روزترین امکانات فنی در آن استفاده نشده است.

اسفند نیا افزود : از زمان حضورم در این سینما قصدم ارائه تصویر و صدای با کیفیت به مخاطبین سینما در استان هرمزگان بوده است و در ابتدا دستگاه پروژکتور لیزری برای نمایش بهتر و با کیفیت تصویر عالی خریداری شد اما به‌ واسطه هزینه بالای سیستم صدا مقدور نبود این دو موضوع را هم‌زمان دنبال کنیم تا اینکه پس از رایزنی‌های بسیار موفق شدیم سیستم صدای دالبی را پس از مدت‌ها انتظار وارد بندرعباس کنیم.

وی بیان کرد : هرچند سیستم صدای قبلی نیز مناسب بود اما طبق آخرین فناوری‌های روز نبود و به دنبال تجهیز سیستم صدای روز سینماهای جهان بودیم که سرانجام از این ‌پس سینما ستاره شهر بندرعباس از سیستم صدای دالبی بهره می‌برد که در آن صداها به تفکیک شنیده می شود.

مدیر سینما ستاره شهر اضافه کرد: تمام تلاش مان را می‌کنیم تا بهترین کیفیت را برای مخاطبان ارائه دهیم و امیدواریم این موضوع هدیه‌ای به سینما دوستان هرمزگان و آغاز اتفاقات خوبی در آینده باشد و نصب این سیستم با حمایت موسسه سینما شهر وابسته به سازمان سینمایی انجام گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز