معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان :

نام خلیج فارس و جزایر آن را باید با هر بهانه ای به جهانیان اعلام کرد

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۸:۰۰:۱۵
کد خبر: ۹۱۹۷۳۴
نام خلیج فارس و جزایر آن را باید با هر بهانه ای به جهانیان اعلام کرد
محمدرضا داورزنی در جلسه هماهنگی مسابقات ملی خلیج فارس در هرمزگان گفت : فقط برگزاری مسابقه و یک نتیجه برد و باخت در این دور از مسابقات مهم نیست باید در همه دنیا جزایر ایرانی را با تمام ظرفیت های تاریخی جغرافیایی شناخته شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ داورزنی گفت : هدف از برگزاری مسابقات ملی و بین المللی و نام گذاری این مسابقات با نام خلیج فارس به نمایش گذاشتن منطقه تنگه هرمز و خلیج فارس است  و زیبایی های گردشگری که در دل جزایر نهفته است معرفی شود و این از سیاست های  اداره ورزش و جوانان می باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان در ادامه تصریح کرد :  استراتژی این اداره این است که به کمک مدیریت استان در کشور از این استان بیشتر معرفی شود و همه بدانند چه بسترهای مناسبی برای ورزش های آبی و ساحلی در این استان است.

داورزنی با اشاره به اینکه هر چه زیر ساخت‌های استانداردتر باشد مسابقات نیز در سطح بالاتر و استانداردترین برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد :  با برپایی مسابقات در جزایر و استان به صورت ملی و بین المللی برای این مکان های میزبان  زمینه لازم برای فراهم آمدن امکانات دیده شده و به رشد آن ها کمک خواهد شد.

وی در پایان افزود:با این نگرش اداره ورزش و جوانان علاوه بر گسترش ورزش و نشان دادن فرهنگ و امنیت حوزه خلیج فارس به جذب هر چه بیشتر توریستهای خارجی و داخلی کمک بسیار خوبی خواهد شد.

قابل ذکر است در مسابقات ملی خلیج فارس در هرمزگان 14رشته حضور خواهند داشت که 10 رشته در جزیره هرمز، سه رشته در جزیره ابوموسی و یک رشته در جزیره کیش برگزار خواهد شد که از این رشته ها 4 رشته بین المللی و 10 رشته به صورت ملی فراخوان می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز