اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان قشم؛

سرپرست جدید اداره تعاون و کار قشم معرفی شد

۱۳۹۸/۰۸/۱۶ - ۰۸:۰۸:۳۱
کد خبر: ۹۲۰۹۵۵
سرپرست جدید اداره تعاون و کار قشم معرفی شد
جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان قشم با حضور ابراهیمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان و فرماندار این شهرستان برگزار و"حسن سازگار" بعنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ در این نشست فرماندار قشم گفت: تعاونی های شهرستان جایگاه مهمی در عرصه فعالیت های اقتصادی دارند و با توجه به این امر، این حوزه نیازمند مدیریت توانمند و با تجربه است.

"علیرضا نصری" با بیان اینکه  تعاونی ها نیاز به بروز رسانی دارند، افزود: با بروز رسانی و پایش بخشی از مشکلات تعاونی ها تاکنون مرتفع شده و باید این روند ادامه داشته باشد.

وی تاکید کرد: عمل به قانون سرلوحه کار تعاونی ها قرار گیرد و تعاونی ها ملزم به رعایت این امر هستند.

هادی ابراهیمی مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان نیز با اشاره به فعالیت 67 گرایش تعاونی های این شهرستان گفت: بسیاری از فعالیت های اقتصادی شهرستان در قالب تعاونی ها انجام می شود و این بخش، از ظرفیت بسیاری برای ایجاد اشتغال برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه قشم یک شهر تعاون محور است، افزود: مدیریت جدید حوزه تعاون این شهرستان، فردی با تجربه است و سابقه بیش از 24 سال فعالیت در این حوزه را دارد و امید است که با درایت برخی مشکلات مربوط به این بخش رفع شود.

قابل ذکر است که مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان هرمزگان از اتحادیه تعاونی های مسکن پرتوبنای قشم که 12 تعاونی مسکن زیرمجموعه آن هستند و اتحادیه تعاونی مرزنشینان با 1536 نفر عضو در جزیره قشم بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز