مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان :

ایستگاه لذت مطالعه شهر تاریخی بندرکنگ نامزد جشنواره کتابخوانی کشور شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۱:۴۰:۰۱
کد خبر: ۹۲۳۹۳۰
ایستگاه لذت مطالعه شهر تاریخی بندرکنگ نامزد جشنواره کتابخوانی کشور شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان : معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیئت داوران ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور، اسامی نامزدهای راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رضا کمالی زرکانی در این باره گفت : سفیران لذت مطالعه بندرکنگ پس از ارسال فعالیت های ایستگاه لذت مطالعه بندرکنگ به ششمین جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی کشور و شرکت در بخش سازمان های مردم نهاد، از میان ۹۸۷ اثر و پرونده ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره و طی دو مرحله داوری موفق شدند نام استان هرمزگان و شهر بندرکنگ را بعنوان یکی از ۶١ نامزد راه یافته به مرحله نهایی در بخش های مختلف مطرح نماید.

 

وی افزود : جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی هر ساله با همکاری و همراهی گروه ها و نهاد ها و تشکل های غیر دولتی تحت عنوان شبکه مروجان کتابخوانی کشور و با محوریت دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان اضافه کرد : اختتامیه این جشنواره در تاریخ شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۸ همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در سالن همایش های فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی واقع در خیابان نجات الهی، نبش ورشو با حضور علاقمندان به حوزه فرهنگ و کتاب برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است : کتابخانه ایستگاه لذت مطالعه بندر کنگ با خلاقیت و همت چندماهه ۴۰ نفر از بانوان دو شهر بندرکنگ و بندرلنگه، تحت عنوان سفیران مطالعه، در قالب یکی از فعالیت های سازمان مردم نهاد جمعیت بانوان بندرکنگ در پارک شهداء (قلعه) این شهر از بهمن ماه ۹۷ رسالت خود را آغاز نمود که اکنون از همراهی ۵۵ سفیر مطالعه برخوردار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز