در بیست و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار مشترک با تنظیم بازار کشور :

تقدیر وزیر صمت از استاندار و اعضاء ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۱۶:۴۲
کد خبر: ۹۲۵۹۳۲
تقدیر وزیر صمت از استاندار و اعضاء ستاد تنظیم بازار استان هرمزگان
بیست و هشتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار مشترک با تنظیم بازار کشور با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، قائم مقام وزیر در امور بازرگانی و دیگر اعضاء کارگروه تنظیم بازار استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه اظهار داشت: تامین کالاهای اساسی از قبل ذخیره شده و امروز کشور در بالاترین سطح است و هیچ کمبودی شاهد نیستیم.

دکتر رحمانی افزود: نقش و حضور اصناف در این برهه زمانی بسیار موثر است.

وی افزود: طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور تا اطلاع ثانوی تغییر قیمت ممنوع است و تمام قیمتهای مصوب در کارگروههای تنظیم بازار قبلی لغو گردیده است.

قائم مقام وزیر در امور بازرگانی نیز اظهار داشت: با شبکه های توزیع که هماهنند همیشه یاری دولت هستند هماهنگی های لازم انجام شده و تقاضا داریم مردم از فروشگاه هایی که برچسب قیمت ندارند خرید نکند و در این برهه زمانی مردم باید کمک و همراهی کنند.

مدرس خیابانی افزود: پایگاه های دریافت شکایت مردمی دایر و آماده دریافت شکایات و تخلفات احتمالی هستند.

قائم مقام وزیر در امور بازرگانی به سهمیه سوخت ناوگان حمل و نقل درون شهری اشاره نمود و اعلام کرد: در قالب سهمیه ویژه به آنها سوخت تعلق می گیرد.

مدرس خیابانی در حوزه نظارت و بازرسی گفت: اولویت بازرسی ها بر اساس شکایات محور است و مردم باید اطمینان حاصل نمایند که در صورت شکایت به نتیجه ختم می شود.

در پایان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در این جلسه از اقدامات صورت گرفته در بازار خبر داد و افزود: بازرسان بصورت محسوس و نامحسوس بازار استان را بصورت شبانه روزی پایش می کنند.

خلیل قاسمی افزود: به دلیل اهمیت موضوع کارگروه حمل و نقل و کارگروه تنظیم بازار استان با توجه به اهمیت موضوع با دستور استاندار هرمزگان جلسات این دو کارگروه بصورت مشترک گاها تشکیل شود که از ابتدای هفته تاکنون 3 جلسه مشترک تشکیل شده است.

قاسمی عنوان کرد: امروز جلسه ای با حضور دو معاونت اقتصادی و عمرانی استانداری استان تشکیل می شود تا بتوانیم برای کسانی که خدمات ارائه می دهند تصمیم گیری شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: استان هرمزگان در بین 30 استان کشور شرایط مطلوب تری دارد و از مردم تقاضا داریم هر جا که تغییر نرخی مشاهده کردند با اطلاع به سامانه 124 به بازرسین سازمان در اقصی نقاط استان تماس داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزان در خصوص افزایش نرخ سرویس مدارس گفت:رسما و کتبا اعلام شده که سرویس مدارس هیچگونه تغییری نخواهد داشت و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف به ما اطلاع دهند که پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

در پایان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان از نیاز استان به برنج اشاره کرد که وزیر صمت با این درخواست موافقت و دستورفوری تخصیص برنج به استان هرمزگان را صادر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز