با حضور سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان:

کلنگ زنی احداث ۴ مدرسه در روستاهای شهرستان میناب

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۰۹:۱۲:۵۴
کد خبر: ۹۲۹۷۵۷
کلنگ زنی احداث ۴ مدرسه در روستاهای شهرستان میناب
با حضور سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، کلنگ احداث چهار مدرسه خیرساز در مناطق روستایی شهرستان میناب به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر سید فخرالدین هاشمی در این آیین از مدرسه سازی به عنوان باقیات و صالحات یاد کرد و افزود: فراهم نمودن شرایط برای امکان تحصیل دانش آموزان در فضای امن از کارهای خیر ماندگار است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و وجود مدارس تخریبی و غیراستاندارد، از همه کسانی که تمکن مالی دارند خواست با ورود به امر خیر مدرسه سازی، در راستای توسعه و آبادانی استان سهیم شوند.

رجایی خبرنگار: سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان عنوان کرد: کلنگ ساخت 2 مدرسه. سه کلاسه در روستای نخل ابراهیمی با زیر بنا 144متر مربع واعتبار هرکدام 800 میلیون تومان به زمین زده شد.

هر کدام از این مدارس به ترتیب با مشارکت درویشی و زاهدی و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس ساخته خواهند شد

هاشمی افزود: مدرسه 3 کلاسه روستای ذر توجی نیز با زیر بنا 144متر مربع واعتبار800 میلیون تومان شاما دیوارکشی. محوطه سازی و سرویس بهداشتی به صورت مشارکتی وخیر این مدرسه اقای بهمن پور کلنگ زنی شد

وی اضافه کرد: کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه روستای دم شهر با زیربنا 380 متر مربع واعتبار 2میلیارد تومن دارای سرویس ودیوار با مشارکت بهمن پور از خیرین منطقه و نوسازی مدارس از دیگر برنامه ها بود.

نظر شما