رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک :

هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سیریک برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۰۸:۳۸:۴۲
کد خبر: ۹۳۰۲۴۷
هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سیریک برگزار شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک : جلسه هماهنگی و تشریح هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت سیریک در محل دفتر کار امام جمعه اهل سنت این شهرستان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ مصطفی کریمی زاده ضمن تعامل و همکاری صمیمانه امام جمعه اهل سنت سیریک با اصحاب فرهنگ و هنر گفت : قرآن بارز ترین منبع عظیم ذخایر الهی معجزه آخرین فرستاده خداوند و کتاب زندگی است.

کریمی زاده افزود : سمت و سوی فعالیت های قرآنی شهرستان  باید به سمت باورهای دینی درست و منطقی سوق یابد و از ابزار مختلف برای فهم آموزه های دینی استفاده شود.

وی عنوان کرد : هدف از برگزاری این جلسه تقدیر و تشکر از امام جمعه اهل سنت سیرک از جهت تعامل و همکاری با اصحاب فرهنگ و هنر و همچنین تشریج و برنامه ریزی و زمینه سازی مناسب  جهت برگزاری هیجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در شهرستان  بوده است . 

کریمی زاده به اهمیت این رویداد عظیم و بابرکت قرآنی اشاره کرد و گفت : باید از تمامی ظرفیت انسانی و اداری جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این رویداد عظیم و مهم قرآنی که می تواند در ترویج و توسعه فعالیت های قرآنی شهرستان فراهم می آورد مورد استفاده قرار گیرد . 

در ادامه شیخ افراز امام جمعه اهل سنت سیریک ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های فرهنگی و هنری توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان گفت : قرآن فقط متعلق به امت اسلام نیست بلکه کتاب جهانی است.

شیخ افراز گفت: اتحاد و وحدت مسلمانان سرمایه بزرگی برای توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی به ویژه توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی که می شود از ظرفیت معنوی گام های  موثر ، ارزنده و ماندگاری در جهت توسعه فرهنگی و قرآنی این شهرستان صورت پذیرد.

 وی یادآور شد: باید قرآن را بیش از آنچه  تاکنون بوده مورد توجه قرار دهیم و باید به گونه ای رفتار و عمل نمایم تا همه اعمال و کارهایمان مورد تأیید قرآن قرار گیرد . 

شیخ افراز گفت : ان شاالله به حول قوه الهی از تمامی ظرفیت ها که در شهرستان در اختیار داریم استفاده می کنیم تا این رویداد مهم قرآنی به بهترین شکل ممکن برگزار شود. 

گفتنی است: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیریک به پاس تعامل و همکاری امام جمعه اهل سنت سیریک با اصحاب فرهنگ و هنر در این جلسه از وی تقدیر بعمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز